از آتش بس فکری و وریا غفوری تا احتمال جدایی سیاوش یزدانی از جمع آبی ها

به گزارش وبلاگ ویونا، خبرگزاری خبرنگاران- سرمربی تیم استقلال پیش از آغاز تمرین امروز جلسه ای را با غفوری برگزار کرد.

از آتش بس فکری و وریا غفوری تا احتمال جدایی سیاوش یزدانی از جمع آبی ها

به گزارش وبلاگ ویونا، پیش از شروع تمرین امروز تیم استقلال محمود فکری جلسه ای را با وریا غفوری برگزار کرد. سرمربی تیم استقلال در این جلسه پیرامون مسائل مختلف با کاپیتان این تیم صحبت کرد و از این بازیکن خواست تا با تمرکز بیشتر در تمرینات و بازی های این تیم شرکت کند. غفوری روز گذشته با آبی پوشان تمرین تاکتیکی انجام نداد و محل تمرین تیمش را ترک کرد تا به مداوا بپردازد.

این در حالی است که طی روزهای اخیر شایعاتی پیرامون کنار گذاشتن چند بازیکن از استقلال مطرح و حتی اسم شد فکری برای ابقا در این تیم شروط اعضای هیات مدیره برای کنار گذاشتن غفوری و چند بازیکن دیگر را پذیرفته است اما سرمربی استقلال امروز به باشگاه اعلام نمود فهرست مازادی برای نیم فصل ندارد تا این شایعات به سرانجام برسد. تیم استقلال روز 5 اسفند در رفسنجان به مصاف شاگردان محمد ربیعی می رود.

پس از این که گفته شد وریا غفوری، کاپیتان تیم استقلال از این تیم جدا می گردد، اما حالا به نظر می رسد این بازیکن در جمع آبی پوشان ماندگار شده است. غفوری صبح امروز جلسه ای با اسماعیل خلیل زاده، رییس هیئت مدیره باشگاه استقلال داشت و در نهایت با توافقی که بین این دو صورت گرفت جدایی این بازیکن از استقلال منتفی شد و کاپیتان آبی پوشان همچنان در این تیم حضور خواهد داشت. قرار است غفوری جلسه ای هم با سرمربی استقلال داشته باشد تا کدورت های به جای مانده حل و فصل گردد.

با اعلام باشگاه استقلال این تیم برای نیم فصل فهرست خروجی ندارد. به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، در روزهای اخیر بعضی رسانه ها اقدام به انتشار فهرست هایی تحت اسم فهرست مازاد استقلال در نیم فصل نموده اند که باشگاه استقلال به این وسیله اخبار مذکور را تکذیب می نماید. بر این اساس و با نظر محمود فکری، استقلال در نیم فصل فهرست خروجی ندارد. در فهرست تیم فوتبال استقلال چند جای خالی هم وجود دارد که با نظر سرمربی محترم، این جای خالی ها با جذب بازیکنان تازه پر خواهد شد.

سیاوش یزدانی، مدافع تیم فوتبال استقلال به خاطر حاشیه های اخیری که پیرامون او شکل گرفته در فهرست مازاد این تیم نهاده شد و از استقلال جدا خواهد شد. یزدانی که به خاطر آسیب دیدگی های متعدد نتوانست بازی های زیادی برای استقلال انجام دهد در چند وقت اخیر اظهارنظرهایی انجام داده بود که این اظهار نظرها برای وی حاشیه ساز شد. هنوز معین نیست یزدانی برای نیم فصل دوم به کدام تیم خواهد رفت. اما جدایی این بازیکن از استقلال قطعی شده است. محمود فکری نام چند مدافع را برای جانشینی یزدانی به باشگاه استقلال ارائه داده و باید دید در نهایت چه مدافعی جذب استقلال خواهد شد.

نصرالله عبداللهی، مشاور باشگاه استقلال در تبادل نظر با رادیو ایران در مورد شرایط استقلال گفت: عده ای هستند دارند حاشیه می سازند. وقتی آقای فکری آمد استقلال قرار بود دو سال بماند. درست است خیلی از طرفداران حق دارند، تیم بد بازی می نماید، بد بازی می کرد ولی با این وجود الان دو امتیاز با صدر فاصله دارد و احیانا اگر پرسپولیس ببرد اختلاف می گردد سه امتیاز. اصلا چیز سختی نیست و این را باید توجه نمایند که کادرفنی به علاوه فکری در این مدت بازیکنان را شناخته اند و اعلام نموده اند که چند بازیکن مثلا باید حذف شوند و چند بازیکن باید جذب شوند. تیم خوب می گردد و باید صبر نمایند، عده ای دارند حاشیه می سازند و همواره عده ای هستند منظوردار در این فضای مجازی حاشیه می سازند و آنها طرفداران حقیقی را هم تحریک می نمایند. من منظورم با آن طرفداران حقیقی است، درست می گویند تیم بد بازی می نماید ولی درست می گردد این موضوع. بد بازی می نموده و تا حالا در صدر بوده و الان سه امتیاز فاصله دارد.

وی در مورد اینکه استقلال چند سال است ناپیروز است و صبر طرفداران لبریز شده، گفت: هر دقیقه که صبر طرفداران لبریز گردد باید همه چیز عوض گردد؟ مربی عوض گردد؟ چقدر زود فرهاد مجیدی و چقدر زود کسانی دیگر را عوض کردند، مجید نامجومطلق عوض گردد الان محمود فکری مثلا عوض گردد خب بعدش چه؟ مقداری صبر و تحمل نمایند این تیم پیروز خواهد شد. من از نزدیک می بینم تمرینات را.

منبع: خبرگزاری آریا

به "از آتش بس فکری و وریا غفوری تا احتمال جدایی سیاوش یزدانی از جمع آبی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از آتش بس فکری و وریا غفوری تا احتمال جدایی سیاوش یزدانی از جمع آبی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید