تهرانگردی نوروز 96 تا انتها فصل بهاربه علت استقبال تهرانی ها

به گزارش وبلاگ ویونا، تورهای نوروزی تهرانگردی سال 96 با مقدار 7هزار نفر و ادامه این تورها تا خاتمه فصل بهار به علت حضور گرم و استقبال خوب شهروندان تهرانی درکنار سایر هموطنان شهرستانی دلگرمی بیشتری در برنامه ریزی این ستاد دارد.

تهرانگردی نوروز 96 تا انتها فصل بهاربه علت استقبال تهرانی ها

فرزاد هوشیارپارسیان در نشست تشریح عملکرد اقدامات ستاد گردشگری شهرداری تهران در نوروز96 اظهار کرد:

10بسته تور گردشگری در قالب شمیران گردی، قلب تاریخی تهران؛ عودلاجان، سه برج(برج های میلاد، طغرل، آزادی)، تپه های عباس آباد، تورهای باغ گیاه شناسی، دریاچه شهدای خلیج فارس تا انتها فصل بهار با قیمت میانگین 20هزار تومان روزهای پنجشنبه و آدینه برگزار می گردد.

که البته علاقه مندان به وسیله سامانه 137، USSD *137*1396# می توانند از این تورهای گردشگری اطلاع پیدا نموده و ثبت نام نمایند.

با توجهه به همزمانی نمایشگاه بین المللی کتاب تهران و ماه مبارک رمضان در فصل بهار ، تورهای گردشگری متناسب با نمایشگاه کتاب در اردیبهشت ماه و تورهای شبگردی متناسب با ماه مبارک رمضان در خردادماه برگزار خواهد شد.

با توجه به اینکه 30 نوع گردشگری در صنعت توریسم وجود دارد با برنامه ریزی های مشخص نسبت به امکان سنجی شهر تهران می توان 27 نوع آنرا در در تهران به اجرا درآورد، با توجه به نشست های تخصصی تهران شناسی، برای برگزاری تورهای تهران گردی می توان از نظرات مشاوران استفاده نموده و بعلاوه از متخصصان نیز دعوت گردد تا نظرات خود را در این رابطه اعلام نمایند.

رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران گفت:

تور حیات وحش و پرنده گردی با وجود 6هزار نوع پرنده از جمله تورهایی است که در تهران قابلیت اجرا دارد و بر این اساس با همکاری مشاوان در پی راه اندازی تور پرنده نگری در پارک سرخه حصار هستیم که امیدواریم در آینده اجرایی گردد.

در آنالیز های صورت گرفته آمارها حاکی از آن است که حضور بیش از 7هزار نفر در تورهای گردشگری نوروزی شهرداری تهران به ثبت رسیده است.

با توجه به استقبال گرم شهروندان در تورهای گردشگری این ستاد، در ایام نوروز 96 7هزار و 230نفر در این تورهای گردشگری شرکت کردند.

سال گذشته 19جهت گردشگری در ایام نوروز تعریف شده بود.ولی سال جاری 24 تور گردشگری در قالب یک روزه، نیم روزه، پیاده روی و سبز(دوچرخه سواری) در بافت تاریخی تهران تدارک دیده شد که براساس نظر سنجی های صورت گرفته 75درصد از گردشگران از تنوع جهتها و قیمت پایین تورهای تهرانگردی رضایت داشتند.

سال گذشته 60 درصد شرکت نمایندگان در تورهای گردشگران شهرداری تهران از دیگر شهرهای ایران بودنداما سال جاری اندازه 46 درصد بود که نشان دهنده استقبال مردم شهر تهران از تورهای گردشگری است.

اتوبوس های 2طبقه گردشگری بدون سقف (Hop-On-Hop) در ایام نوروز 96 با ظرفیت 51 نفر در محور شمیران،2 جهت تجریش-پارک وی، نیاوران و منطقه 12 میزبان گردشگران داخلی و خارجی بود.

2 اتوبوس کروک(یک طبقه بدون سقف) نیز در ایام نوروز،2 تا سه بار در روز به علت حجم زیاد تهرانگردان به ارائه خدمات مشغول بود.

منبع: کجارو / ایرنا

به "تهرانگردی نوروز 96 تا انتها فصل بهاربه علت استقبال تهرانی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تهرانگردی نوروز 96 تا انتها فصل بهاربه علت استقبال تهرانی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید