حقدوست: در بازی های خانگی با معضل زمین چمن روبرو هستیم، می توانیم فولاد را شکست دهیم

به گزارش وبلاگ ویونا، هافبک تیم فوتبال پیکان تأکید کرد، شاگردان مجتبی حسینی پتانسیل شکست دادن فولاد خوزستان را دارند.

حقدوست: در بازی های خانگی با معضل زمین چمن روبرو هستیم، می توانیم فولاد را شکست دهیم

مجتبی حقدوست در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ ویونا، درباره تساوی تیمش برابر پدیده مشهد، گفت: تساوی برای تیم ما اصلاً نتیجه خوبی نبود. از طرفی پدیده هم خیلی انگیزه داشت تا در این بازی امتیاز بگیرد. ما چند موقعیت هم داشتیم که متأسفانه هدر رفت و خیلی حیف شد که سه امتیاز این بازی را نگرفتیم. اگر این بازی را می بردیم به رده چهارم صعود می کردیم. واقعاً حیف شد.

هافبک تیم فوتبال پیکان در ادامه با اشاره به بازی های خانگی تیمش توضیح داد: اگر دقت نموده باشید در بازی های خانگی نتایج خوبی نگرفتیم و دلیلش معضل زمین چمن است. کیفیت زمین چمن استادیوم دستگردی اصلاً خوب نیست و زمین به قدری سفت است که اصلاً نمی توانیم توپ را کنترل کنیم. اگر دقت نموده باشید نتایج خوبی که در این فصل گرفتیم مربوط به بازی هایی است که بیرون از خانه انجام دادیم.

وی در خصوص بازی بعدی تیمش برابر فولاد خوزستان گفت: فولاد تیم بسیار خوبی است و از زمانی که جواد نکونام راهنمایی این تیم را بر عهده گرفت، آنها در نتیجه گیری عملکرد خوبی داشتند. فولاد قطعاً دنبال جبران شکست برابر استقلال خواهد بود، ولی ما در بازی های بیرون از خانه نتایج خوبی گرفتیم و در این بازی هم دنبال برد هستیم. تیم ما پتانسیل شکست دادن فولاد را دارد و امیدوارم با انجام یک بازی خوب نتیجه دلخواه مان را بگیریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "حقدوست: در بازی های خانگی با معضل زمین چمن روبرو هستیم، می توانیم فولاد را شکست دهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حقدوست: در بازی های خانگی با معضل زمین چمن روبرو هستیم، می توانیم فولاد را شکست دهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید