فعالیت های تخصصی و موضوعی تورهای گردشگری اردبیل حمایت می گردد

به گزارش وبلاگ ویونا، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل با اعلام همکاری و حمایت از فعالیت های تخصصی و موضوعی تورهای گردشگری در سطح استان گفت: این مهم گامی در راستای ایجاد تحولی مثبت و موثر در راستا فعالیت های تورهای گردشگری در استان است.

فعالیت های تخصصی و موضوعی تورهای گردشگری اردبیل حمایت می گردد

به گزارش وبلاگ ویونا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل، نادر فلاحی ظهر امروز 21 خردادماه در جلسه کمیسیون فنی راهنمایان گردشگری اردبیل اظهار کرد: در حوزه عملکرد و فعالیت های تورهای گردشگری احتیاج به تعییرات اساسی در سطح استان داریم تا این تورها با دیدگاه نو و با روش های جدید و نوین اقدام به ارائه خدمات در استان نمایند.

او با تاکید بر تخصصی شدن تورهای گردشگری در استان بیان نمود: تمرکز صرف به تورهای طبیعت گردی در استان مطلوب نبوده و باید در تمامی حوزه های اعم از طبیعی، زیستی، معدن، ژئوتوریست و ... تورهای گردشگری ساماندهی و علاقه مندان به این حوزه را جذب نمایند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل اضافه کرد: به عنوان مثال در حوزه زمین شناسی استان اردبیل ظرفیت های بسیار بالایی دارد که برای معرفی این ظرفیت ها و قابلیت ها لازم است تا تورهای زمین شناسی با انجام مطالعات کارشناسی و اطلاعات علمی در استان راه اندازی گردد.

فلاحی تعریف و اجرای تورهای گردشگری به شکلی موضوعی را ضروری دانست و توضیح داد: در صورت اجرای تورهای تخصصی و تهیه و تدوین پکیج های تخصصی در این حوزه می توانیم از تمامی ظرفیت های استان در این بخش استفاده کنیم.

او دقت در انتخاب تورلیدرهای حرفه ای و متعهد، ارتقای سطح دانش فنی و عملی تورلیدرهای قبلی، خودپایشی در راستای برطرف مسائل و نارسایی ها، آنالیز احتیاجمندی ها، جلوگیری از آسیب پذیری تورها و هماهنگی تورلیدرها با دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری را از موارد مهم برشمرد و بیان نمود: انتظار می رود در این زمینه اقدامات اساسی و لازم انجام گردد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل با اعلام همکاری و حمایت از فعالیت های تخصصی و موضوعی تورهای گردشگری در سطح استان گفت: این مهم می تواند فعالیت تورها را از شکل کلیشه ای خارج نموده و تحولی اساسی در فعالیت های آنها ایجاد کند.

منبع: میراث آریا

به "فعالیت های تخصصی و موضوعی تورهای گردشگری اردبیل حمایت می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فعالیت های تخصصی و موضوعی تورهای گردشگری اردبیل حمایت می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید