نامه فیفا به فدراسیون فوتبال ایران و باشگاه استقلال، بدهی پروپیچ به وسیله حساب باشگاه پرداخت می گردد

به گزارش وبلاگ ویونا، در نامه فیفا به فدراسیون فوتبال ایران و باشگاه استقلال صراحتاً اعلام شده است که بدهی پروپیچ توسط این فدراسیون به بازیکن پیشین آبی پوشان پرداخت خواهد شد.

نامه فیفا به فدراسیون فوتبال ایران و باشگاه استقلال، بدهی پروپیچ به وسیله حساب باشگاه پرداخت می گردد

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ ویونا، وکیل پروپیچ، بازیکن کروات پیشین تیم فوتبال استقلال، روز گذشته (آدینه) در نامه ای به فدراسیون جهانی فوتبال فیفا، اعلام نمود که بانک مدنظر که باید پول پروپیچ را پرداخت کند، این کار را انجام نمی دهد. وکیل پروپیچ در این نامه اشاره نموده است که به دلیل عدم پرداخت مطالبات موکلش، باشگاه استقلال علاوه بر محرومیت از دو پنجره نقل وانتقالاتی، باید به دسته پایین تر سقوط کند.

به خلاف اظهارات وکیل پروپیچ که ظاهراً دنبال راهی برای دریافت مطالبات موکلش است، فیفا طی نامه ای در تاریخ 18 جولای به فدراسیون فوتبال ایران و باشگاه استقلال اعلام نموده بود که پرداخت بدهی پروپیچ به وسیله آنها صورت می گیرد. در بخشی از نامه فیفا اشاره شده که با توجه به اینکه باشگاه استقلال از فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) درخواست نموده حق خود بابت حضور بازیکنانش در ترکیب تیم ملی فوتبال ایران در مسابقات جام جهانی 2018 روسیه را دریافت کند، فیفا مبلغ طلب پروپیچ را به همراه پنج درصد سود آن از مبلغ درخواستی باشگاه استقلال نگه می دارد و این مبلغ را به طور مستقیم به وسیله ذی نفع و یا توسط عضو فدراسیون مربوطه تسویه خواهد نمود و یکی از این دو روش می تواند اجرا گردد.

عکس و متن نامه به توضیح زیر است:

+

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "نامه فیفا به فدراسیون فوتبال ایران و باشگاه استقلال، بدهی پروپیچ به وسیله حساب باشگاه پرداخت می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نامه فیفا به فدراسیون فوتبال ایران و باشگاه استقلال، بدهی پروپیچ به وسیله حساب باشگاه پرداخت می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید