ویدیوی لو رفته از نمایش عجیب و فضایی سایبرتراک تسلا را ببینید

به گزارش وبلاگ ویونا، ویدیویی که به تازگی از تیزرهای نمایش یافته در یکی از نمایشگاه های تسلا منتشر شده، سایبرتراک، وانت الکتریکی تسلا را در حالی که با مانورهای گوناگون مانند یک خودروی عجیب و فضایی به نظر می رسد، نشان می دهد.

ویدیوی لو رفته از نمایش عجیب و فضایی سایبرتراک تسلا را ببینید

هرچه به زمان عرضه سایبرتراک (Cybertruck) تسلا نزدیک می شویم، هیجان درباره این وانت الکتریکی هم در حال افزایش است. ویدیویی که به تازگی به بیرون درز نموده نشان می دهد خودروی فولادی ضدزنگ با لبه های سخت جاده های خاکی را درمی نوردد، مزارع را می پیماید و چند چرخش انجام می دهد.

این ویدیو چند روز پس از ان منتشر می گردد که لارس موراوی (Lars Moravy) معاون مهندسی وسایل نقلیه تسلا در ارائه گزارش موفقیت سه ماهه سوم این کمپانی، تأیید کرد که این خودروسازی تحت مدیریت ایلان ماسک در حال فراوری چندین نمونه اولیه سایبرتراک است.

او اضافه نمود: همان طور که ممکن است به تازگی در رسانه های اجتماعی دیده باشید، ما چند نمونه اولیه ساخته ایم و در حال آزمایش آن ها برای تکامل بیشتر طراحی هستیم.

موراوی بعلاوه به یک ویدیوی فاش شده اشاره نمود که نمونه اولیه سایبرتراک را با چرخشی بسیار راسخ نشان می دهد. این به علت ویژگی تازهی است که به چرخ های عقب خودرو امکان می دهد در جهت مخالف قرار بگیرند و به گفته موراوی فرمان عقب (Rear Steering) نام دارد.

ویدیوی تازه به وسیله هارسیمران بانسال (Harsimran Bansal) از حامیان خودروهای الکتریکی به اشتراک گذاشته شده است. او این ویدیو را هنگام بازدید از یکی از نمایشگاه های تسلا ضبط نموده است که خودرو را در محیط های شهری و روستایی و بعلاوه محل کارخانه نیمه تمام گیگافکتوری نشان می دهد.

بر اساس این ویدیو به جرأت می توان گفت که سایبرتراک در هر محیطی مانند یک خودرو از سیاره ای دیگر به نظر می رسد. ازجمله زمانی که در مزرعه دریفت انجام می دهد یا هنگامی که در مسیری خارج از جاده ناگهان به کارخانه تسلا می رسد.

حرکات نمایشی وانت تسلا در این ویدیو به شکلی است که شاید به سختی باور کنید این صحنه ها با یک خودروی واقعی و نه یک انیمیشن رایانه ای گرفته شده است. حالا شاید بیشتر بتوان نظر ایلان ماسک درباره غیرواقعی به نظر رسیدن سایبرتراک و نوعی CGI در دنیای واقعی را درک کرد.

این وانت برخلاف نمونه های اولیه ای که به صورت عمومی نمایش داده شده بود، آینه های بغل هم دارد. به تازگی زمان عرضه این وانت غیرمعمول از سرانجام سال 2021 به اواخر سال 2022 جابه جا شد و قرار است فراوری آن در گیگافکتوری تازه تسلا در آستین تگزاس انجام گردد.

تسلا هنوز در وب سایت خود، مشغول سفارش گیری اولیه این خودروی الکتریکی با قیمت 100 دلار و امکان بازگردانی وجه است. یا این وجود هزینه نهایی هنوز مبهم است و حتی این شرکت به تازگی مشخصات و قیمت سایبرتراک را از سایت خود حذف نموده است. هرچند به نظر نمی رسد که این وانت گزینه ارزانی در خط فراوری تسلا باشد.

عکس کاور: حرکات نمایشی سایبرتراک تسلا

Credit: Harsimran Bansal

منابع: Futurism, Inside EVs

منبع: دیجیکالا مگ

به "ویدیوی لو رفته از نمایش عجیب و فضایی سایبرتراک تسلا را ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویدیوی لو رفته از نمایش عجیب و فضایی سایبرتراک تسلا را ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید