اخبار مجلس

رئیسی: به برگزاری اجتماعات اصرار نشود

رئیس جمهور بر ضرورت توجه به ارائه آموزش های عمومی و نظارت و کنترل دقیق اجرای مصوبات و شیوه نامه های بهداشتی در پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا تاکید نمود.

5 اردیبهشت 1401

شرایط سالمندی در کشور؛ ایران به ژاپن رسید!

مجری طرح تدوین پیش نویس لایحه جامع حمایت از حقوق سالمندان، از تکمیل شدن پیش نویس این لایحه خبر داد و گفت: با سفارش شورای ملی سالمندان، پیش نویس لایحه جامع حمایت از حقوق سالمندان در 35 ماده تهیه و تدوین و آماده ارائه به هیات وزیران است.

1 اردیبهشت 1401

بخش خصوصی و نهادهای مدنی باید در نظام حکمرانی نقش ایفاکنند

دبیر شورای عالی فضای مجازی با اشاره به اهمیت گفتمان های سازنده در فضای مجازی بر افزایش نقش بخش خصوصی و نهادهای مدنی در نظام حکمرانی کشور تاکید نمود.

2 اسفند 1400

جوکار: تشکیل صندوق های پیشرفت و عدالت کار جدیدی در لایحه بودجه 1401 است

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی، تاکید نمود: ما هرچه بتوانیم از تمرکز گرایی در لایحه بودجه بکاهیم و بودجه را به استان ها واگذار نموده و دولت بیشتر نقش نظارتی و مدیریتی داشته باشد، بودجه بیشتر به بار خواهد نشست.

1 اسفند 1400

نماینده مجلس: ثروتمندان 22 برابر محرومان یارانه می گیرند

عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: دهک های پردرآمد جامعه 22 برابر دهک های میانه و پایین از یارانه های مستقیم، غیرمستقیم و پنهان انرژی استفاده می نمایند.

20 بهمن 1400

قرارداد تازه فرهاد مجیدی به تصویب استقلالی ها رسید

شب گذشته نخستین جلسه هیئت مدیره استقلال با حضور اعضای مجمع این باشگاه برگزار گردید و یکی از مصوبات این هیئت مدیره، موافقت و امضای مصوبه افزایش مدت زمان قرارداد فرهاد مجیدی به 3 فصل بود.

23 مهر 1400

سریال می خواهم زنده بمانم توقیف می شود؟

معاون اجتماعی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران طی نامه ای از ریاست محترم سازمان تنظیم مقررات رسانه های صوت و تصویر فراگیر (ساترا) خواسته با توجه به اینکه محمدحسین شایسته تهیه کننده مجموعه نمایش خانگی میخواهم زنده بمانم ملاحظات ناجا را طی جلسه ای که...

18 مرداد 1400

نامه مهم احمد توکلی به رئیس مجلس

خبرنگاران : احمد توکلی طی نامه ای به رییس مجلس در مورد دستکاری بودجه 1400 تاکید نمود: تغییر ارقام در جهت منافع فردی و یا منافع اشخاص حقیقی و حقوقی خاص است که خیانت بوده و به هیچ وجه قابل چشم پوشی نیست.

28 اردیبهشت 1400

انتقاد راشد الغنوشی از رئیس جمهور تونس

رئیس مجلس تونس با بیان اینکه تغییر کابینه کنونی هیچ توجیهی ندارد، گفت که کشور برای شروع هرچه زودتر اصلاحات مالی به ثبات سیاسی احتیاج دارد.

11 فروردین 1400

اولین حدس از حداقل حقوق 1400 ، پایه حقوق سال آینده چقدر است؟

به گزارش خبرنگاران، برای تعیین میزان افزایش حقوق کارگران در سال آینده سه عضو کنندگان کارگران، کنندگان کارفرمایان و دولت تصمیم گیری می کنند.

24 بهمن 1399

تعویق تسویه چک ها از طریق سامانه چکاوک ابلاغ شد

دبیر قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا با ارسال نامه ای خطاب به رئیس کل بانک مرکزی، پیگیری اجرای بندر 4 مصوبات چهل و نهمین جلسه این ستاد مبنی بر تعویق تسویه چک ها از طریق سامانه چکاوک را خواستار شد.

8 بهمن 1399

حضور سرزده قالیباف در ICU کرونا بیمارستان امام خمینی تهران

با تشدید شیوع ویروس کرونا، رئیس مجلس شورای اسلامی به منظور نظارت میدانی از فرایند رسیدگی به مبتلایان و مسائل کادر درمان به صورت سرزده وارد بیمارستان امام خمینی تهران شد.

17 آبان 1399

در جلسه دیشب سران قوا درباره فروش نفت چه گذشت؟، 5 شرط رئیسی برای موافقت با تصویب طرح دولت

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس جزئیاتی از جلسه روز گذشته شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا را تشریح کرد.

8 مهر 1399

شروع مرحله دوم طرح فروش فوق العاده ایران خودرو از فردا

خبرنگاران: گروه صنعتی ایران خودرو، مرحله دوم طرح فروش فوق العاده را با ارائه پنج محصول از فردا پنج شنبه نهم مرداد ماه شروع می نماید.

31 شهریور 1399

شروع بازرسی از باشگاه های ورزشی کرمان

طبق مصوبات ستاد استانی مقابله باکرونا، بازرسی از باشگاه ها و اماکن ورزشی به طور رسمی و به صورت ویژه از عصر دیروز شنبه 28 تیرماه 99 در سراسر استان کرمان شروع شد.

21 شهریور 1399

بازنشسته ام نمی توانم سرپرست فدراسیون شوم ، با مدیریت خوب نیازی به بودجه دولتی ندارد

نایب رئیس فدارسیون فوتبال ایران گفت: اگر فدراسیون فوتبال خوب مدیریت گردد هیچ نیازی به بودجه دولت ندارد.

15 شهریور 1399

سرنوشت پرونده شکایت دستمزد کارگران چه خواهد شد؟

با تصویب افزایش 26 درصدی حداقل مزد مشمولان قانون کار در سال 1399 و بسته شدن پرونده دستمزد کارگران این سوال مطرح می شود که پرونده شکایت دستمزد کارگران در دیوان عدالت اداری چه سرنوشتی پیدا می کند؟

27 مرداد 1399

آزمایش خاک چیست؟ انواع

قبل از آغاز به کار پروژه های ساخت و ساز در هر مقیاسی که باید و در هر منطقه ای هم که قرار داده باشد باید یک مجموعه آزمایش را به منظور مطمئن شدن از مناسب بودن شرایط صورت داد. آزمایش خاک که توسط افراد متخصص صورت می گیرد نمونه ای از این آزمایش ها است. این آزمایش...

10 تیر 1399

نماینده تهران: با پیک جدیدی از کرونا پس از سفرها روبرو می شویم ، کرونا به ماه های بعد فروردین کشیده شد

نماینده مجلس دهم گفت: با این جابجایی و مسافرت ها پیش بینی می گردد که پیک جدیدی را حدود دو هفته پس از این سفرها ببینیم.

26 اردیبهشت 1399

تاجگردون: در اجرای طرح معیشتی سلیقه افراد حاکم است ، مردم تکلیف خود را نمی دانند

رئیس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 98 در مجلس گفت: در زمینه اجرای طرح معیشتی بارها از دولت سوال کردیم اما پاسخ قانع کننده ای تا به امروز دریافت نشده است لذا این امر نشان می دهد در اجرای این طرح سلیقه افراد حاکم است.

26 اسفند 1398
تعداد: (24)