ابتدا ببینند هیات امنای قبلی دانشگاه چه کسانی بوده و چه پست هایی داشتند

به گزارش وبلاگ ویونا، وزیر علوم در مورد بعضی انتقادها از ترکیب نو هیات امنای بعضی دانشگاه ها گفت: کسانی که به این موضوع انتقاد دارند ابتدا ببینند هیات امنای قبلی دانشگاه چه کسانی بوده و چه پست هایی داشتند.

ابتدا ببینند هیات امنای قبلی دانشگاه چه کسانی بوده و چه پست هایی داشتند

محمدعلی زلفی گل در گفت و گو با وبلاگ ویونا، ضمن بیان این مطلب به مبنای تغییر هیات های امنا در دانشگاه ها و علت انتخاب شهردار اسبق و فعلی تهران در هیات امنای دانشگاه تهران اشاره و اظهار کرد: کسانی که به این موضوع انتقاد دارند ابتدا ببینند هیات امنای قبلی دانشگاه چه کسانی بوده و چه پست هایی داشتند. در واقع کسانی در هیات های امنا منصوب می شوند که هم سابقه اجرایی و هم سابقه علمی داشته باشند.

وی در ادامه توضیح داد: اعضای هیات امنای دانشگاه ها باید کسانی باشند که قدرت داشته و بتوانند به منویات دانشگاه ها از جنبه های مختلف نرم افزاری، سخت افزاری، زمین قوانین، مقررات و غیره یاری نمایند.

وزیر علوم گفت: به طور کلی هیات های امنای دانشگاه ها باید به مقدار ای تجربه اجرایی داشته باشند که رای و نظر آنها به تدوین و اجرای قوانین، مقررات، حمایت و تشویق در برنامه ها امور دانشگاه ها یاری نماینده باشد به این علت است که هیات های امنای دانشگاه تهران را از بین چهره های مدیریتی و سیاسی انتخاب کردم.

زلفی گل در مورد برنامه وزارت علوم برای تغییر هیات های امنای سایر دانشگاه ها نیز تاکید نمود: این موضوع همچون یک سیکل می چرخد بنابراین تغییر تحولات در هیات های امنای دانشگاه ها امری طبیعی است و تغییر خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "ابتدا ببینند هیات امنای قبلی دانشگاه چه کسانی بوده و چه پست هایی داشتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابتدا ببینند هیات امنای قبلی دانشگاه چه کسانی بوده و چه پست هایی داشتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید