برای ناامید شدن از استقلال زود است، مدیران مجموعه هماهنگ نیستند

به گزارش وبلاگ ویونا، محمد مومنی مهاجم سابق و مدیر پیشین آموزشگاه باشگاه استقلال در مصاحبه با خبرنگاران گفت: متاسفانه بعضی از طرفداران استقلال خیلی زود ناامید شدند و از امید بستن به قهرمانی دست کشیدند که این اصلاً درست نیست. تازه نیم فصل اول تمام شده و 15 بازی دیگر تا سرانجام نیم فصل زمان هست. استقلال در نیم فصل اول هم شرایط بدی نداشت و تنها در چند بازی آخر بود که نتوانست امتیازات خوبی به دست آورد.

برای ناامید شدن از استقلال زود است، مدیران مجموعه هماهنگ نیستند

پیشکسوت آبی پوشان گفت: پرسپولیس هم هفته های زیادی مساوی کرد و زمانی هم که پیروزی های این تیم آغاز شد همه آنها با یک گل بود و آنها هم بازی های شاخص و درخشانی انجام نمی دادند. اما هیچ گاه چنین هجمه هایی بر آنها وارد نشد و تمرکز تیم فی شان به هم نخورد. در حالی که در همان زمان استقلال هم حریفانش را می برد اما همواره مورد انتقاد بود و همین فضا باعث می شد تا تمرکز هم از کادر فنی گرفته گردد.

مدیر پیشین آموزشگاه آبی پوشان تاکید نمود: در استقلال نقش سرمربی همواره بیشتر از یک سرمربی در هر تیم دیگری است و فردی که سرمربی این تیم می گردد، باید همزمان در چند حوزه دیگر هم فعالیت نموده و چند وجهی باشد. فکری هم باید این روزها کوشش کند تا حواشی را از تیمش دور کند. من به تیم نزدیک نیستم و نمی دانم منشا این حاشیه ها چیست یا کیست، اما خود فکری حتماً این را می داند.

مومنی بیان داشت: مدیران باشگاه هم باید نقش آفرینی بیشتری داشته و با یکدیگر هماهنگ باشند. آنچه که ما از بیرون مشاهده می کنیم، خیلی نشان دهنده هماهنگی مدیران مجموعه نیست. ما به طرفداران امید می دهیم و می گوییم همچنان از تیم حمایت نمایند، اما لازمه اوج دریافت دوباره تیم، همدلی و وفاق است که این باید از تیم مدیریتی آغاز گردد و به تیم فنی سرایت کند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "برای ناامید شدن از استقلال زود است، مدیران مجموعه هماهنگ نیستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای ناامید شدن از استقلال زود است، مدیران مجموعه هماهنگ نیستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید