تأخیر شهرداری در ارائه سند تحویل و تحول

به گزارش وبلاگ ویونا، عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران از تاخیر شهرداری تهران در ارائه سند تحویل و تحول گلایه کرد.

تأخیر شهرداری در ارائه سند تحویل و تحول

ناصر امانی در گفت وگو با وبلاگ ویونا، در خصوص رقم دقیق بدهی و طلب های شهرداری تهران گفت: در خصوص مقدار بدهی و طلب های شهرداری تهران اعداد مختلفی مطرح می گردد و دقیقا معین نیست که شهرداری چقدر بدهی و به چه مقدار طلب دارد.

وی اضافه کرد: برهمین اساس پیش از شروع به کار شورای شهر ششم در جلسات هم اندیشی تصمیم گرفتیم که یک گزارش کامل از شرایط شهرداری تهران در همه حوزه ها تهیه گردد تا ببینیم چه شهری با چه شرایطی را تحویل می گیریم.

امانی با بیان اینکه در همان روزهای ابتدایی شروع به کار شورای ششم مصوبه ای مبنی بر ارائه سند تحویل و تحول از سوی شهرداری تهران داشتیم، اضافه کرد: قرار شد که شهرداری تهران در این گزارش خود که یک سند جامع خواهد بود، شرایط شهرداری و شهر تهران را آنالیز کند و یکی از شاخص ها هم معین دقیق مقدار بدهی شهرداری به همه بخش ها از جمله بانک، پیمانکاران، بیمه و... و معین طلب های شهرداری بود.

وی با بیان اینکه براساس مصوبه شورای شهر، شهرداری تهران دوماه فرصت داشت تا این گزارش را به صحن علنی بیاورد اضافه کرد: متاسفانه سه ماه از زمان ابلاغ این مصوبه به شهرداری گذشته و هنوز این سند، تحویل شورای شهر نشده است و امیدواریم هر چه زودتر این گزارش به دست نمایندگان مردم برسد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "تأخیر شهرداری در ارائه سند تحویل و تحول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تأخیر شهرداری در ارائه سند تحویل و تحول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید