جدایی دیبالا از یوونتوس در تابستان

به گزارش وبلاگ ویونا، مهاجم آرژانتینی یوونتوس در تابستان به صورت آزاد این تیم را ترک خواهد نمود.

جدایی دیبالا از یوونتوس در تابستان

به گزارش وبلاگ ویونا و به نقل از گاتزتادلواسپورت، قرارداد پائولو دیبالا دبا تیم یوونتوس در تابستان یعنی در انتها فصل جاری به انتها خواهد رسید. این بازیکن آرژانتینی نتوانسته با بیانکونری تمدید کند و هیچ توافقی صورت نگرفته است.

اسکای اسپورت اطلاع داد که پاول ندود، نایب رئیس باشگاه روز دوشنبه با مدیربرنامه های این فوتبالیست دیدار کرد اما این گفت وگو برای دیبالا نتیجه ای نداشت و هیچ توافقی صورت نگرفت تا دیبالا را جدا شده بزرگ یوونتوس در تابستان بدانیم. این مذاکرات دو ساعت طول کشید که طی آن هر دو طرف مذاکره خواسته های خود را مطرح کردند. این خواسته ها شامل پیشنهاد باشگاه برای کاهش دستمزد دیبالا نسبت به قبل بود که مورد موافقت قرار نگرفت.

یوونتوس به دیبالا 6 میلیون یورو کمتر از دستمزدی که در حال حاضر دارد، پیشنهاد داده است. البته بندهایی به قرارداد او اضافه نموده است که به ازای زدن هر گل پاداشی به او تعلق گیرد. این پیشنهاد از سوی مدیربرنامه های این بازیکن رد شد.

به علت عدم تحقق توافق، دیبالا در انتها فصل از یوونتوس جدا خواهد شد. به همین دلیل تیم های اتلتیکو مادرید، بارسلونا و اینتر همگی به طور جدی به این بازیکن علاقه مند هستند و می توانند برای جذب او وارد عمل شوند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "جدایی دیبالا از یوونتوس در تابستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدایی دیبالا از یوونتوس در تابستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید