خبرنگاران محدودیت های کرونایی در چهارمحال و بختیاری سخت گیرانه تر اعمال گردد

به گزارش وبلاگ ویونا، شهرکرد- خبرنگاران- استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه محدودیت ها و ممنوعیت های مقابله با ویروس کرونا باید سخت گیرانه تر اعمال گردد،گفت:رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در دوران شیوع ویروس کرونا مورد توجه مسوولان باشد تا شیوع این ویروس صعودی و افزایشی نگردد.

خبرنگاران محدودیت های کرونایی در چهارمحال و بختیاری سخت گیرانه تر اعمال گردد

اقبال عباسی شامگاه دوشنبه در ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا در چهارمحال و بختیاری تاکید نمود: در نشست بعدی ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا در استان، برنامه ای برای اعمال محدودیت ها و ممنوعیت های مقابله با بیماری کووید 19 در حدود اختیارات استانی تدوین و ارائه گردد.

عباسی خطر افزایش مبتلایان به ویروس کرونا به دنبال برگزاری اجتماع های طولانی در فضاهای سربسته و متراکم را یادآور شد و توضیح داد: به منظور جلوگیری از شکل گیری این تجمع ها، باید نظارت بیش تری از سوی مسوولان مرتبط انجام گردد.

وی با گرامی داشت چهل و دومین فجر پیروزی انقلاب اسلامی ایران یادآور شد: مراسم گرامیداشت 22 بهمن ماه سال جاری، تنها به صورت خودرویی و موتوری برگزار می گردد.

عباسی گفت: در فرایند برگزاری نمایشگاه های تخصصی براساس قانون و مطابق با استان های هم جوار به صورت سخت گیرانه تر تصمیم گیری گردد.

به گزارش وبلاگ ویونا، اعضای ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا در چهارمحال و بختیاری با آنالیز کارشناسی نحوه برگزاری پنج روزه نمایشگاه تخصصی مبل و دکوراسیون داخلی تا سرانجام ماه جاری با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی و اعمال تخفیف 50 درصدی حضور متقاضیان این صنعت در استان موافقت کردند.

ویروس کرونا که منجر به بیماری نوپدید کووید 19 شده است، بسیاری از کشورهای دنیا درگیر نموده است و سازمان بهداشت دنیای را برآن داشته تا شرایط فوق العاده اعلام کند.

استفاده همگانی از ماسک، رعایت فاصله 2 متری از یکدیگر، شست وشوی دست ها با آب و صابون، رعایت بهداشت فردی، خودداری از دست دادن های مکرر و منع سفر و حضور در اجتماعات از جمله نکاتی است که پزشکان متخصص برای پیشگیری از شیوع این ویروس توصیه می نمایند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران محدودیت های کرونایی در چهارمحال و بختیاری سخت گیرانه تر اعمال گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران محدودیت های کرونایی در چهارمحال و بختیاری سخت گیرانه تر اعمال گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید