سلامتی و پزشکی

چگونه انواع مدل شومیز را در یک استایل بهاری زیبا ست کنید؟

همان طور که مطلع هستید رنگ سال 2022 یا 1401 نوعی رنگ بنفش است؛ بنفش Very peri. یک رنگ تازه که با حضورش ابداع و خلاقیت شخصی را شجاعانه تشویق می­ کند. نمایش اعتماد به نفس، بی دغدغه بودن و کنجکاوی متهورانه­ ای که روح خلاق آدمی را زنده می­ کند، کنجکاو و مجذوب کننده...

27 اردیبهشت 1401

ژاوی: باید 80 درصد مالکیت توپ داشته باشیم

خبرگزاری خبرنگاران- سرمربی نو بارسلونا در نخستین بازی خود پیروز شد و از نگرش بازیکنانش تمجید کرد.

25 اردیبهشت 1401

در برابر موج کرونا باید زمان بخریم ، افزایش 85 درصدی ابتلا در خوزستان

خبرنگاران/خوزستان معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به شناسایی 57 بیمار مبتلا به اُمیکرون در خوزستان، از پیش بینی غالب شدن این سویه در استان به زودی خبر داد.

24 اردیبهشت 1401

تازه ترین خبر ها از واکسیناسیون کرونا در خوزستان

دبیر شورای سلامت اهواز آخرین شرایط واکسیناسیون در خوزستان را تشریح کرد.

17 اردیبهشت 1401

هیات فوتبال لرستان، هیات برتر در ورزشکاران بیمه شده و سازمان یافته

خبرنگاران/لرستان رئیس هیات فوتبال لرستان گفت: هیات در یازده ماهه سال 1400 با بیش از یازده هزار ورزشکار بیمه شده و سازمان یافته بعنوان هیات برتر استان تجلیل و مورد تقدیر قرار گرفت.

16 اردیبهشت 1401

کرونا جان یک هنرمند دیگر را گرفت ، شهریار تیمورپور کیست؟

حوادث خبرنگاران : شهریار تیمورپور از هنرمندان پیشکسوت عرصه چهره پردازی دار فانی را وداع گفت.

11 اردیبهشت 1401

صفر تا صد تزریق دُز سوم واکسن کرونا

تهران (پانا) - فاز سوم واکسیناسیون کرونا در حال اجرا است و طبق اعلام وزارت بهداشت نوبت تزریق به افراد بالای 40 سال رسیده است و واجدین شرایط می توانند برای دریافت نوبت سوم واکسن خود به مراکز بهداشتی واکسیناسیون مراجعه نمایند.

9 اردیبهشت 1401

رئیسی: به برگزاری اجتماعات اصرار نشود

رئیس جمهور بر ضرورت توجه به ارائه آموزش های عمومی و نظارت و کنترل دقیق اجرای مصوبات و شیوه نامه های بهداشتی در پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا تاکید نمود.

5 اردیبهشت 1401

شرایط سالمندی در کشور؛ ایران به ژاپن رسید!

مجری طرح تدوین پیش نویس لایحه جامع حمایت از حقوق سالمندان، از تکمیل شدن پیش نویس این لایحه خبر داد و گفت: با سفارش شورای ملی سالمندان، پیش نویس لایحه جامع حمایت از حقوق سالمندان در 35 ماده تهیه و تدوین و آماده ارائه به هیات وزیران است.

1 اردیبهشت 1401

کنار آمدن با کسی که دچار دروغگویی بیمارگونه است چگونه باید باشد؟

آیا تا به حال این احساس را داشته اید که وقتی با کسی صحبت می کنید، می دانید واقعاً حقیقت را نمی گوید؟ یا اینکه آنچه آنها می گویند با واقعیت ها مطابقت ندارد؟ با گذشت زمان، آیا مچ آنها را در چند دروغ گرفته اید، بعضی کوچک و بعضی نه چندان کوچک؟ شاید برای شما...

27 فروردین 1401

گردهمایی فعالان علوم و فناوری اعصاب برای ارائه راه کارهای نوآورانه درمان بیماری ها

دهمین کنگره بین المللی علوم اعصاب پایه و بالینی به عنوان بزرگ ترین رویداد هم اندیشی علمی کشور در حوزه علوم اعصاب، گشایش یافت.

20 فروردین 1401

معرفی شرکت هواپیمایی کنیا ایر ویز

آشنایی با شرکت هواپیمایی کنیا ایر ویزامروز می خواهیم درباره اولین ایرلاین آفریقایی که توانست زیر پرچم کشورش اقدام به خصوصی سازی کند مطلب بنویسیم، شرکت هواپیمایی کنیا ایر ویز(Kenya Airways). شرکت هواپیمایی کنیا به عنوان چهارمین خط هوایی پر هوادار در قاره آفریقا...

18 فروردین 1401

تراشه ایران ساخت به کمک پایش سیگنال های حیاتی بدن آمد

پژوهشگران پیروز شدند مدار یکپارچه را در یک تراشه فراوری نمایند تا سیگنال های نوار مغز، قلب و عضله را دریافت و تصحیح گردد.

13 اسفند 1400

سویه های نو کرونا موش ها را آلوده می نماید

تهران (پانا) - گروهی از محققان زیست شناسی در دانشگاه ایالتی جورجیا دریافتند که بعضی از گونه های جدیدتر ویروس ایجاد کننده عفونت کووید-19 برخلاف سویه اصلی قادر به آلوده کردن موش ها است.

10 اسفند 1400

با خیالی آسوده سفر کنید

تجربیات شیرین سفر با قطار بر هیچ انسانی پوشیده نیست. بیشتر انسان هایی که سفر را تجربه نموده اند، از مزایای قطار نمی توانند چشم پوشی نمایند.

10 اسفند 1400

این آزمایشگاه نقش مهمی در مدیریت بیماری همه گیر در کانادا ایفا می نماید

طبق گفته آنا مدیسون، سخنگوی آژانس بهداشت عمومی کانادا، کارمندان روز آدینه ایمیلی دریافت کردند که در آن از آنها خواسته شده بود با توجه به افزایش موارد کرونا در سراسر کشور از راه دور کار نمایند.

8 اسفند 1400

ملاقات نماینده ویژه آمریکا با دبیر کل شورای همکاری خلیج فارس

فرستاده ویژه آمریکا در امور یمن به ریاض مرکز عربستان سعودی سفر و با دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس ملاقات کرد.

4 اسفند 1400

هرچه امروز دارم از مجموعه جهاد دانشگاهی است

خبرنگاران/خراسان رضوی رئیس پیشین سازمان جهاد دانشگاهی خراسان رضوی تأکید کرد: هرچه امروز دارم از مجموعه جهاد دانشگاهی است.

26 بهمن 1400

خیابان جینگو در توکیو، ژاپن

جینگو ها به علت قابلیت های منحصر به فرد شان در تحمل آلودگی هوا، رشد در فضا های محدود و به طور کلی مقاومت در برابر بیماری ها و حشرات، به خوبی مناسب محیط شهری هستند. نمونه هایی از نوع مقاوم آن ممکن است در هیروشیمای ژاپن دیده گردد؛ زیرا این درخت در زمان انفجار...

21 بهمن 1400

خانم بازیگرانی که جوانتر شده اند

خبرنگاران: برخی از بازیگران با گذر زمان چهره زیبا تر و جوان تری را پیدا کردند که در ادامه بیشتر با آنان آشنا می شوید.

20 بهمن 1400
تعداد: (239)