راه حل پیشنهادی وزیر کار برای جذب سرمایه های مردمی

به گزارش وبلاگ ویونا، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: توسعه تعاونی ها و مردمی کردن اقتصاد، آثار اجتماعی و مالی بسیاری دارد و موجب افزایش روحیه همدلی می گردد.

راه حل پیشنهادی وزیر کار برای جذب سرمایه های مردمی

به گزارش گروه اجتماعی وبلاگ ویونا، حجت الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در یک گفت و گوی رادیویی گفت: عرضه سهام تعاونی ها در بورس به اسم راه حل پیشنهادی برای جذب سرمایه های مردمی است که در خودکفایی و تامین سرمایه تعاونی ها نقش بسزایی دارد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: توسعه تعاونی ها و مردمی کردن اقتصاد، آثار اجتماعی و اقتصادی بسیاری دارد و موجب افزایش روحیه همدلی و هم افزایی و مشارکت در میان آحاد مختلف جامعه می گردد.

عبدالملکی با اشاره به این که مقابله با فساد و انحراف تعاونی ها از برنامه های مهم وزارت تعاون است توضیح داد: برای جلب اعتماد عمومی و اعتمادسازی در این بخش اهتمام خود را به کار خواهد گرفت.

وی اضافه کرد: در سال های اخیر بی مهری های بسیاری نسبت به بخش مردمی تعاون شده که در کاهش اعتماد عمومی تاثیرگذار بوده است، اما برنامه ما در وزارت تعاون، اجرای سند توسعه تعاون، توسعه و ترویج فرهنگ تعاونی، تسهیل و توسعه فعالیت کسب و کار ها در حوزه تعاونی، یاری به بهبود وضع تعاونی ها، تامین اقتصادی، اصلاح ساختار ها و افزایش تمایل و جلب اعتماد مردم به تعاونی ها خواهد بود.

عبدالملکی اظهار کرد: حمایت از شرکت های دانش بنیان در دستور کار این وزارتخانه واقع شده است و تعاونی ها در حوزه های مختلف فعال می شوند کشاورزی و مسکن، تبدیل سرمایه های راکد به مولد، افزایش صادرات تعاونی ها و تسهیل فرآیند ثبت تعاونی ها به اسم برنامه های مهم وزارت تعاون برای افزایش اقبال عمومی و میل مردم به مشارکت در تعاونی ها در دستور کار واقع شده است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان نمود: آنچه مسلم است در مقطع کنونی افزایش تعداد تعاونی ها و آمار کمّی آن ها مطرح نیست بلکه حمایت و اعتمادسازی از تعاونی های موجود حائز اهمیت است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "راه حل پیشنهادی وزیر کار برای جذب سرمایه های مردمی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه حل پیشنهادی وزیر کار برای جذب سرمایه های مردمی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید