پرسه پلیس تقلبی ها در تهرانسر ، دستگیری و اعتراف به 10 فقره اخاذی

به گزارش وبلاگ ویونا، رئیس کلانتری تهرانسر از دستگیری دو متهمی اطلاع داد که با پوشیدن لباس یگان ویژه خود را به عنوان مأمور معرفی نموده و از هموطنان اخاذی می کردند.

پرسه پلیس تقلبی ها در تهرانسر ، دستگیری و اعتراف به 10 فقره اخاذی

به گزارش گروه حوادث وبلاگ ویونا، سرهنگ محمود مالمیر، رئیس کلانتری 150 تهرانسر در مصاحبه با فارس از دستگیری 2 برادر اطلاع داد که با جعل عنوان مامور پلیس، قصد فریب شهروندان را داشتند.

سرهنگ مالمیر در تشریح جزئیات خبر فوق گفت: روز گذشته ماموران انتظامی کلانتری 150 تهرانسر از حضور 2 نفر، تحت عنوان مامور پلیس که لباس یگان ویژه به تن داشتند در یکی از خیابان های فرعی محله تهرانسر با خبر شده و بلافاصله یکی از گشت های کلانتری برای آنالیز موضوع به محل اعزام و تعیین شد که 2 نفر تحت عنوان مامور نیروی انتظامی حضور مشکوکی در این محله دارند.

رئیس کلانتری 150 تهرانسر توضیح داد: در مراحل تکمیل تحقیقات، ماموران انتظامی این 2 نفر را شناسایی و دستگیر نموده که در بازپرسی مقدماتی تعیین شد که هر دو نفر برادر بوده و با جعل عنوان مامور ناجا قصد سوء استفاده و اخاذی از شهروندان را داشتند.

وی با بیان اینکه در بازرسی از خودروی این افراد، یک دست لباس نظامی و یک قوطی افشانه اشک آور کشف شد توضیح داد: نفرات دستگیر شده دارای 5 فقره سابقه دستگیری در مورد مامور قلابی و اخاذی از شهروندان بوده که و در ادامه تحقیقات به 10 فقره اخاذی در غرب تهران اعتراف کردند.

رئیس کلانتری 150 تهرانسر اعلام نمود: تحقیقات تکمیلی از دستگیرشدگان با هماهنگی مرجع قضایی در حال اجرا است.

منبع: جام جم آنلاین

به "پرسه پلیس تقلبی ها در تهرانسر ، دستگیری و اعتراف به 10 فقره اخاذی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسه پلیس تقلبی ها در تهرانسر ، دستگیری و اعتراف به 10 فقره اخاذی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید