یادداشت های روزانه شهید باقری به زودی روانه بازار نشر می گردد

به گزارش وبلاگ ویونا، خبرنگاران: یادداشت های روزانه شهید حسن باقری از جدیدترین های نشر آثار شهید باقری است که آماده چاپ شده و فقط بخش نمایه آن هنوز به اتمام نرسیده است. و به زودی این بخش نیز تکمیل و روانه بازار نشر خواهد شد.

یادداشت های روزانه شهید باقری به زودی روانه بازار نشر می گردد

به گزارش خبرنگار فرهنگی وبلاگ ویونا، مرکز نشر آثار شهید حسن باقری با مدیریت سردار فتح الله جعفری، به کارهای تحقیقی و پژوهش در زمینه شهید حسن باقری مشغول است و نتایج پژوهش های خود را در قالب کتاب روانه بازار نشر می نماید. 11سال از راه اندازی این انتشارات می گذرد. 5 جلدی گزارش روزانه جنگ یکی از کتاب های عرضه شده است. که جلد اول آن شش ماهه دوم سال 59، جلد دوم شش ماهه اول سال 60، جلد سوم شش ماهه دوم سال 60، جلد چهارم شش ماهه اول سال 61 و جلد پنجم شش ماهه دوم سال61 را روایت می نماید. احمد دهقان این 5 جلد را تهیه نموده و آن را در سال 90 به چاپ رسانده است.

جلد اول روایت زندگی حسن باقری نوشته سعید علامیان عنوان جدید ارائه شده توسط این انتشارات است که آخر سال 91 به چاپ رسید. جلد دوم این اثر نیز آماده شده و در انتظار تایید خانواده شهید می باشد و تا آخر سال جاری رونمایی می گردد.

یادداشت های روزانه شهید حسن باقری از جدیدترین های نشر آثار شهید باقری است که آماده چاپ شده و فقط بخش نمایه آن هنوز به اتمام نرسیده است. و به زودی این بخش نیز تکمیل و روانه بازار نشر خواهد شد.

منبع: تسنیم

به "یادداشت های روزانه شهید باقری به زودی روانه بازار نشر می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یادداشت های روزانه شهید باقری به زودی روانه بازار نشر می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید