خودرو

شاسی بلند اسمارت در ابعادی کوچک با همکاری جیلی ؛ خودرو هشتگ یک معرفی گردید

شاسی بلند اسمارت در ابعادی بسیار کوچک با نام هشتگ یک (1#) که با همکاری جیلی با همکاری جیلی، خودروساز چینی ساخته شده است معرفی گردید.

21 اردیبهشت 1401

با لرزشگیر لنز دوربین ها بیشتر آشنا شوید

دست بسیاری از عکاسان کمی لرزش دارد و ثابت نیست. اگر دستان تان لرزش بسیار کمی داشته باشد یا حتی اصلا نلرزد، بازهم هنگام عکاسی در نور کم و زمانی که فرآیند عکاسی حدود نیم ثانیه طول بکشد، امکان تار شدن تصویر وجود خواهد داشت. در حقیقت ثبت تصویری واضح و عالی...

16 اردیبهشت 1401

زنان سعودی می توانند مجوز تاکسی بگیرند

حدود چهار سال پس از اجرایی شدن تصمیم تاریخی برای سرانجام ممنوعیت رانندگی زنان در عربستان سعودی، بنابر اعلام اداره کل هدایت و رانندگی این کشور، آن ها از این پس می توانند با گرفتن مجوز، به عنوان راننده تاکسی فعالیت نمایند.

8 اردیبهشت 1401

حمل و نقل عمومی در مسکو

موسکو از پیشروترین کشورها در صنعت حمل و نقل عمومی در دنیا به شمار می رود، در نتیجه گردشگران از این بابت تقریبا راحت هستند. برای آشنایی بیشتر با حمل و نقل عمومی مسکو با خبرنگاران همراه باشید.

16 بهمن 1400

تهرانگردی نوروز 96 تا انتها فصل بهاربه علت استقبال تهرانی ها

تورهای نوروزی تهرانگردی سال 96 با مقدار 7هزار نفر و ادامه این تورها تا خاتمه فصل بهار به علت حضور گرم و استقبال خوب شهروندان تهرانی درکنار سایر هموطنان شهرستانی دلگرمی بیشتری در برنامه ریزی این ستاد دارد.

15 بهمن 1400

نجات 6 کوهنورد گرفتار استان فارس در ارتفاعات لنده

خبرنگاران/کهگیلویه و بویراحمد معاون فرماندار شهرستان لنده از نجات 6 کوهنورد استان فارس در این شهرستان اطلاع داد.

11 بهمن 1400

آشنایی با جاذبه های گردشگری جمهوری جزایر فیجی

آیا دوست دارید تعطیلاتی ایده آل و ماجراجویانه را در جنوب اقیانوس آرام تجربه کنید؟ در این صورت خوب است بدانید که جزایر هیجان انگیز فیجی پذیرای گردشگران برای سفری خاطره انگیز و مسرت بخش است. کشور جزیره ای فیجی با شکوه طبیعی و بی خاتمه، روستاهای آرامش بخش،...

6 بهمن 1400

یمن، دفع حملات گسترده مزدوران در تعز، عربستان مدعی انهدام پهپاد یمنی ها شد

نیروهای یمنی حملات گسترده مزدوران عربستان برای پیشروی در استان تعز را دفع کردند.

5 بهمن 1400

نقدها و نمرات فورتزا هورایزن 5 منتشر شد؛ بهترین بازی 2021

فورتزا هورایزن 5 یکی از مورد انتظارترین بازی های امسال بود. حال که این بازی عرضه شده به همراه آن نمرات آن نیز منتشر شد. سری بازی فورتزا پیشینه بسیار خوبی در زمینه بازی های ریسینگ داشته و شماره تازه این سری نیز یک شاهکار تمام عیار است. فورتزا هورایزن 5 کامل...

14 دی 1400

استخدام فوری در خبرنگاران (شرایط و مراحل اقدام)

سوپر مارکت اینترنتی خبرنگاران به منظور تسهیل امر خرید برای شهروندان وصرفه جویی در زمان و هزینه، با ارائه کالاهای با کیفیت و تخفیفات استثنایی و رقابتی در کل کشور فعالیت می نماید. در جهت خدمات رسانی بیشتر و توسعه ظرفیت خود، برای شعب تهران و حومه تعداد...

10 دی 1400

ویدیوی لو رفته از نمایش عجیب و فضایی سایبرتراک تسلا را ببینید

ویدیویی که به تازگی از تیزرهای نمایش یافته در یکی از نمایشگاه های تسلا منتشر شده، سایبرتراک، وانت الکتریکی تسلا را در حالی که با مانورهای گوناگون مانند یک خودروی عجیب و فضایی به نظر می رسد، نشان می دهد.

30 آبان 1400

قیمت خودرو انتها سال کاهش می یابد

وزیر صمت از کاهشی شدن فرایند قیمت خودرو در بازار آزاد تا سرانجام سال اطلاع داد.

23 آبان 1400

تائید واردات خودرو، ارزبری بی حساب و کتاب مونتاژکاران

رئیس شورای رقابت از مصوبه واردات خودرو حمایت کرد و آن را عاملی برای ایجاد رقابت و افزایش سطح کیفی تولید داخلی دانست، در عین حال معتقد است که اگر جریان ارز واردات مطرح است و با آن مخالفند، مونتاژکاران خودرو هم بی حساب و کتاب ارز برای واردات قطعات مصرف...

10 مهر 1400

چگونه می توانیم شغل خود را حتی در زمانی که دیر به نظر می رسد تغییر دهیم؟

معمولا زمانی که اصلا انتظارش را هم ندارید ممکن است به این فکر بیفتید که شاید می توانستید شغل های دیگری هم داشته باشید. برای مثال فرض کنید که با دوستان قدیمی دوران دانشگاه خود دور هم نشسته اید و به ناگاه یکی از آنها به شما بگوید:هیچ وقت فکر نمی کردم که شما...

6 شهریور 1400

(ویدئو) مسابقات اتومبیلرانی در گل و لای

سی و پنجمین دوره فستیوال بابود اف-رُد، باشرکت نزدیک به دو هزار خودروی شاسی بلند و با رانش موتور هر چهار چرخ و با حضور بیش از 15 هزار تماشاگر در مجارستان برگزار گردید.

18 تیر 1400

ورود اتومبیل های خودران به جاده های آلمان

مجلس آلمان (بوندس تاگ) قانون ورود اتومبیل های خودران به جاده های کشور را تصویب کرد. این قانون از سال 2022 اجرایی می شود. آلمان اولین کشور جهان در زمینه استفاده قانونی از اتومبیل های خودران است.

17 تیر 1400

پرسه پلیس تقلبی ها در تهرانسر ، دستگیری و اعتراف به 10 فقره اخاذی

رئیس کلانتری تهرانسر از دستگیری دو متهمی اطلاع داد که با پوشیدن لباس یگان ویژه خود را به عنوان مأمور معرفی نموده و از هموطنان اخاذی می کردند.

8 تیر 1400

تلفات انفجار بر یک مدرسه دخترانه در کابل به 50 کشته و 100 زخمی افزایش یافت

وزارت کشور افغانستان اعلام نمود که شمار تلفات حمله مرگبار بر یک مدرسه دخترانه در غرب شهر کابل به بیش از 50 کشته و 100 زخمی افزایش یافته است.

24 خرداد 1400

انسداد محور هراز

رییس پلیس راه مازندران با اشاره به ترافیک سنگین در محور هراز گفت:در پی وزش باد گرم شدید و احتمال ریزش کوه و سقوط سنگ و بهمن، پس از جاده کندوان، محور هراز مسدود شد که این انسداد تا اطلاع بعدی ادامه دارد.

31 فروردین 1400

اولین سهمیه بنزین 1400 امشب واریز می گردد

سخنگوی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی گفت: 60 لیتر سهمیه بنزین فروردین ماه خودروهای شخصی بدون هیچ گونه تغییری امشب (یکم فروردین ماه) در کارت های هوشمند سوخت شخصی شارژ می گردد.

22 فروردین 1400
تعداد: (74)