مدیرعامل هواوی: کرونا تاثیری در فرایند فراوری سری هواوی P40 نخواهد داشت!

به گزارش وبلاگ ویونا، با اعلام ریچارد یو، مدیرعامل شرکت هواوی، ویروس کرونا هیچ تاثیری در فرایند فراوری گوشی های تازه معرفی شده هواوی P40، P40 پرو و P40 پرو پلاس نخواهد داشت و این محصولات بدون مشکل در اختیار کاربران قرار خواهند گرفت.

مدیرعامل هواوی: کرونا تاثیری در فرایند فراوری سری هواوی P40 نخواهد داشت!

بعد از معرفی گوشی های سری P40 هواوی، در یک جلسه آنلاین پرسش و پاسخ، از مدیرعامل این شرکت یعنی ریچارد یو سوال های متعددی پرسیده شد. اون در این جلسه در خصوص سرویس های موبایل هواوی، دستیار صوتی جدید Celia و همچنین ویروس کرونا صحبت هایی داشت. با توجه به گفته های او، سری P40 بدون هیچگونه تاخیری برای کاربران در دسترس قرار می گیرند و در فرایند فراوری آن ها نیز مشکل خاصی بوجود نخواهد آمد.

او با اطمینان به این نکته اشاره نمود که فرایند فراوری گوشی و اجزای آن از ماه دسامبر سال گذشته شروع شده بود؛ یعنی خیلی قبل تر از اینکه شیوع ویروس کرونا بازار چین را به تعطیلی بکشاند. صحبت از تقاضای بالای کاربران که شد، ریچارد یو گفت با افزایش میزان کار در خانه، احتیاج مردم به خرید لپ تاپ و تبلت بیشتر شده و سری هواوی P40 نیز می توانند نقش یکی از این محصولات را برای آن ها ایفا نمایند چون در بین گجت های هوشمند این گوشی ها هستند که بیشترین کاربرد را دارند.

هواوی روز گذشته از سه گوشی رونمایی کرد. اتفاقی که قبلا نمی افتاد و معمولا دو گوشی از این سری شاهد بودیم. اما به نظر می رسد وجود تحریم ها نه تنها امید این شرکت را از بین نبرده بلکه آن را به ادامه جهت امیدوارتر نموده! این سه گوشی به ترتیب هواوی P40، P40 پرو و P40 پرو پلاس نام دارند و بدین صورت این شرکت توانست محدوده بیشتری از تقاضای کاربران مختلف را پوشش دهد.

ریچارد یو همچنین تایید کرد هواوی P40 پرو پلاس گوشی بسیار خاصی است که هزینه فراوری آن بسیار بالا بوده و برای هر کاربری طراحی نشده! به همین خاطر در کنار آن مدل استاندارد و پرو هم وجود دارند که کاربران معمولی و حتی حرفه ای نیز بتوانند احتیاجهای خود را با آن رفع نمایند. درست مانند گلکسی اس 20 اولترا 5G که خب کاربران با احتیاجهای معمولی واقعا به چنین حجم از قدرت و امکانات احتیاجی ندارند!

سرویس برنامه های هواوی همچنان در نبود برنامه های گوگل، عمده ترین بخش نرم افزاری گوشی های جدید را تشکیل می دهند تا زمانی که بالاخره آمریکا از موضع خود عقب نشینی کند و تحریم ها را رفع کند. با این حال عظیم ترین شرکت چینی در زمینه گوشی های هوشمند اعتقاد دارد در آینده پیشرفت قابل توجهی خواهد داشت و هر روز و هر هفته و هر ماه، در حال بهتر شدن هستند. باید به این نکته نیز اشاره کنیم که در هر مقطع زمانی اگر تحریم ها برداشته گردد، همه گوشی های هواوی، حتی آن هایی که مشمول تحریم هستند نیز می توانند بار دیگر به سرویس های گوگل دسترسی داشته باشند.

منبع: gsmarena

منبع: دیجیکالا مگ

به "مدیرعامل هواوی: کرونا تاثیری در فرایند فراوری سری هواوی P40 نخواهد داشت!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیرعامل هواوی: کرونا تاثیری در فرایند فراوری سری هواوی P40 نخواهد داشت!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید