موبایل، تبلت و گجت ها

اپل شاید تراشه A15 Bionic را در آیفون 14 با نام A16 دوباره استفاده کند

اپل به احتمال بسیار زیاد برای مدل استاندارد و مکس از سری آیفون 14 از تراشه A16 و برای مدل های پرو و پرو مکس هم از A16 پرو به عنوان قلب تپنده استفاده خواهد نمود.

25 اردیبهشت 1401

افشای مشخصات گوشی مالی گلکسی M33 5G سامسونگ

بعضی از مشخصات سامسونگ گلکسی M33 5G، از جمله استفاده از چیپست Exynos 1200 و رم 6 گیگابایتی، در بنچمارک Geekbench ارائه شد.

9 اردیبهشت 1401

افشای مشخصات گوشی های آینده سری A سامسونگ

مشخصات گوشی های گلکسی A73، گلکسی A53، گلکسی A33 و گلکسی A23 به صورت آنلاین به بیرون درز نموده است. به نظر می رسد هر چهار گوشی سری A از شبکه 5G پشتیبانی می نمایند و بعلاوه انتظار می رود این گوشی ها در ماه آینده میلادی عرضه شوند.

30 فروردین 1401

در حین خستگی چطور به خلاقیت برسیم؟

خستگی در برخی اوقات، منجر به بروز ایده های نوآورانه می گردداگر سن شما بالای 35 سال است، ممکن است احساس خستگی شدید را درک نموده باشید و در روزهای طولانی و گرم تابستان، کاری برای انجام دادن نداشته باشید و در خانه پرسه بزنید. البته این روزها با استفاده از...

29 فروردین 1401

معرفی شرکت هواپیمایی کنیا ایر ویز

آشنایی با شرکت هواپیمایی کنیا ایر ویزامروز می خواهیم درباره اولین ایرلاین آفریقایی که توانست زیر پرچم کشورش اقدام به خصوصی سازی کند مطلب بنویسیم، شرکت هواپیمایی کنیا ایر ویز(Kenya Airways). شرکت هواپیمایی کنیا به عنوان چهارمین خط هوایی پر هوادار در قاره آفریقا...

18 فروردین 1401

سهم اقتصاد دیجیتال در GDP کشور از میانگین جهان عقب است

به گزارش خبرنگاران به نقل از خانه ملت، روح الله عباس پور با اشاره به گزارش کمیسیون صنایع و معادن در زمینه عملکرد وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات دولت های یازدهم و دوازدهم، گفت: امروز توجه به موضوعاتی مانند دولت الکترونیک، شبکه ملی اطلاعات، مبارزه با...

24 دی 1400

شمار کاربران رابط کاربری MIUI شیائومی از نیم میلیارد نفر عبور کرد

شیائومی روز گذشته خاطرنشان کرد که تعداد کاربران فعال ماهانه رابط کاربری MIUI از مرز 500 میلیون نفر عبور کرده است. این یعنی حدود 15 درصد از افراد در جهان از گوشی های شیائومی، ردمی یا پوکو مبتنی بر MIUI استفاده می کنند.

18 دی 1400

73.8 درصد ایرانیان بالای 15 سال موسیقی گوش می نمایند

مرکز آمار ایران نتایج گزارش طرح آمارگیری از فرهنگ رفتاری در حوزه مطالعه را منتشر نموده است. در این طرح که در سال 99 و در بین جمعیت 15 سال به بالا صورت گرفته به 43 هزار و 700 خانوار شهری و 18 هزار و 860 خانوار روستایی مراجعه شده است. در واقع مرکز آمار با مراجعه به...

5 آبان 1400

شیائومی می پد 5 با پشتیبانی از قلم 19 مرداد رونمایی می شود

با توجه به تیزر رسمی که شیائومی به تازگی منتشر کرده است به نظر می رسد باید 19 مرداد (10 آگوست) شاهد رونمایی از تبلت می پد 5 با پشتیبانی از قلم باشیم.

22 مرداد 1400

دستگیری عاملان کلاهبرداری با سوءاستفاده از نام سامانه ثنا

معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا گفت: مجرمان سایبری که با ترفند ارسال پیامک با نام سامانه ثنا قوه قضائیه از هموطنان کلاهبرداری می کردند، از طریق کارشناسان پلیس فتا مورد شناسایی قرار گرفته و با کسب مجوز قضائی دستگیر شدند.

15 مرداد 1400

با فانی کیو هم سرگرم شو، هم پول دربیار!

بسیاری از منتقدان بازی های دیجیتال و در رأس آنها گروهی از پدر و مادرها همیشه می گویند فایده این وقت گذرانی با بازی در موبایل چیست؟!

1 مرداد 1400

رشد 209 درصدی دیپلماسی علمی

تهران (پانا) - غلامحسین رحیمی، معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در آیین افتتاح پروژه های پژوهشی دانشگاه ها و پژوهشگاه ها گفت میزان همکاری های علمی محققان کشور با محققان سایر کشورها جهان در فراوری مقالات علمی (دیپلماسی علمی) در بازه زمانی...

1 تیر 1400

عوامل ضرب و جرح سینا زامهران دستگیر شدند

حدود 10 روز پیش بود که سینا زامهران بازیکن تیم پدیده مقابل منزلش با حمله تعدادی از سارقین روبرو شد و این بازیکن بعد از آنکه تلفن همراه خود را به آن ها داد، باز هم با ضربات چاقو مورد حمله قرار گرفت، اما با گذشت چند روز عوامل این حادثه دستگیر شدند.

19 اردیبهشت 1400

بهترین بازی های 1399 از دیدگاه خبرنگاران مگ

پیش از هر چیز فرار رسیدن سالی جدید و ورود به سده ای تازه را تبریک می گوییم. با آرزوی سلامتی برای شما و خانواده تان در ایام فعلی، آمده ایم تا از بهترین بازی های سال قبل بگوییم. ضمن کوشش برای زنده ماندن، سال گذشته را پای بازی هایی شگفت انگیز گذراندیم؛ طوری...

21 فروردین 1400

خبرنگاران فریب پیامک های جعلی تمدید آگهی در سایت های خرید و فروش را نخورید

اهواز - خبرنگاران - رئیس پلیس فتا استان خوزستان گفت: فریب پیامک های جعلی یا لینک های غیرواقعی برای تمدید آگهی در سایت دیوار و شیپور که کلاهبرداران از آن برای سودجویی در فضای مجازی استفاده می کنند را نخورید.

16 فروردین 1400

مربی هندبال فراز: بدون مدرک نباید انگ تبانی زد، مسخره نیست تساوی بیشتر از برد امتیاز دارد؟

مجید پارسایی گفت: تبانی سند و مدرک می خواهد و نمیتوان به راحتی به تیمی یا بازیکنی انگ زد.

15 اسفند 1399

نحوه هات اسپات کردن آیفون و تبدیل آن به مودم

به احتمال زیاد شما با ویژگی Hotspot در گوشی آیفون آشنا هستید. در مقاله زیر نحوه هات اسپات کردن آیفون و iOS را بصورت کامل آموزش می دهیم.

11 بهمن 1399

گوشی های سری گلکسی S21 احتمالا بدون شارژر و هدفون عرضه می شوند

ماه ها قبل گزارشی مبنی بر احتمال حذف شارژر از جعبه گوشی های سامسونگ منتشر شد. حالا یکی دیگر از رسانه های کره ای اعلام کرده که احتمالا گوشی های گلکسی S21 بدون شارژر و هدفون به دست مشتریان می رسند.

5 آذر 1399

افراد بالای 40 سال بیشتر مراقب چشمان خود باشند ، کاهش بینایی با پیرچشمی

عضو هیئت مدیره جامعه اپتومتری ایران، با اشاره به رابطه افزایش سن و عارضه پیرچشمی، گفت: از عوامل مهمی که به طور طبیعی موجب کاهش بینایی می گردد، پیر چشمی است.

20 آبان 1399

اشتباه عجیب مردی، او را به آدم ربایی متهم کرد

دو مرد جوان که در اقدامی اشتباهی، دو مأمور را ربوده بودند، در دادگاه کیفری استان تهران پای میز محاکمه رفتند.

15 آبان 1399
تعداد: (40)