استارتاپ

عمر و کارآمدی کامپیوترتان را اینگونه بالا ببرید!

به کامپیوتر خود جانی دوباره بدهیداگر از کامپیوتر خود ناامید شده اید وقت آن رسیده تا با آنالیز یکسری نکات که تا به امروز از آنها غافل شده اید و رعایت این مراحل، سیستمی کارآمد با طول عمری بیشتر داشته باشید. پس در ادامه با خبرنگاران همراه باشید.

16 اسفند 1400

دستاوردهای حوزه لیزر و فوتونیک به نمایش گذاشته می شود

به گزارش خبرنگاران به نقل از معاونت علمی و فناوری،چهارمین نمایشگاه بین المللی لیزر و فوتونیک با هدف ارائه آخرین دستاوردهای محققان کشور 16-19 آبان ماه برگزار می شود.

26 مهر 1400

ابتکار: تحقق عدالت جنسیتی با همکاری دستگاه های متعدد اجرایی خبرنگاران

معاون رئیس جمهوری در امور زنان گفت: ما یک سری از سیاست های کلان را دنبال می کنیم، اول بحث عدالت جنسیتی است که با دستگاه های متعدد اجرایی همکاری می کنیم تا این اهداف را پیش ببریم.

28 فروردین 1400

خبرنگاران یزد در جایگاه نخست بهره برداری از نیروگاه های خورشیدی قرار گرفته است

یزد- خبرنگاران- مدیرعامل شرکت برق منطقه ای یزد با اشاره به ظرفیت استان در ایجاد نیروگاه های خورشیدی گفت: این منطقه از لحاظ بهره برداری چنین واحدهایی برای تامین انرژی الکتریکی مورد نیاز در کشور در جایگاه نخست واقع شده است.

27 مرداد 1399

راه اندازی سامانه ای برای ثبت نیازمندی ها و توانمندی های کشور در حوزه های دانشی

نماینده مردم اصفهان در مجلس با اشاره به چالش های موجود در قوانین کسب و کارها گفت: براین اساس از یک سال گذشته با همکاری مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی مطالعاتی را در این زمینه اجرایی کردیم و قانون استفاده حداکثری از توان داخل مصوب شد.

13 آبان 1398