کسب و کار

در برابر موج کرونا باید زمان بخریم ، افزایش 85 درصدی ابتلا در خوزستان

خبرنگاران/خوزستان معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به شناسایی 57 بیمار مبتلا به اُمیکرون در خوزستان، از پیش بینی غالب شدن این سویه در استان به زودی خبر داد.

24 اردیبهشت 1401

افزایش 32 درصدی صادرات آذربایجان شرقی

خبرنگاران/آذربایجان شرقی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی از افزایش 32 درصدی صادرات استان اطلاع داد و گفت: پیش بینی می گردد این رقم به 40 درصد نیز برسد.

15 اردیبهشت 1401

عمر و کارآمدی کامپیوترتان را اینگونه بالا ببرید!

به کامپیوتر خود جانی دوباره بدهیداگر از کامپیوتر خود ناامید شده اید وقت آن رسیده تا با آنالیز یکسری نکات که تا به امروز از آنها غافل شده اید و رعایت این مراحل، سیستمی کارآمد با طول عمری بیشتر داشته باشید. پس در ادامه با خبرنگاران همراه باشید.

16 اسفند 1400

تراشه ایران ساخت به کمک پایش سیگنال های حیاتی بدن آمد

پژوهشگران پیروز شدند مدار یکپارچه را در یک تراشه فراوری نمایند تا سیگنال های نوار مغز، قلب و عضله را دریافت و تصحیح گردد.

13 اسفند 1400

این آزمایشگاه نقش مهمی در مدیریت بیماری همه گیر در کانادا ایفا می نماید

طبق گفته آنا مدیسون، سخنگوی آژانس بهداشت عمومی کانادا، کارمندان روز آدینه ایمیلی دریافت کردند که در آن از آنها خواسته شده بود با توجه به افزایش موارد کرونا در سراسر کشور از راه دور کار نمایند.

8 اسفند 1400

نمایشگاه مجازی و نمایشگاه فیزیکی کتاب مکمل یکدیگر هستند

مریم سادات ظهوریان، مدیرعامل انجمن فرهنگی زنان ناشر در گفت وگو با خبرنگاران ، با اشاره به ضرورت برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب تهران، گفت: ما در تمام عرصه ها از جمله صنعت نشر به این ضرورت پی برده ایم که باید از شکل سنتی خارج شویم و به سمت فناوری های نوین...

30 بهمن 1400

اجرای طرح مدیریت هوشمند محدودیت کرونایی از 15 آذر

معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از اجرای طرح مدیریت هوشمند محدودیت کرونایی از روز دوشنبه 15 آذر ماه اطلاع داد.

11 بهمن 1400

کدام عوامل رفتار گردشگران را به شدت تغییر می دهند؟

میراث آریا/ بدنبال آخرین اخبار منتشر شده، این پرسش مطرح می گردد که کدام عوامل رفتار گردشگران را به شدت تغییر می دهند؟

22 دی 1400

معرفی برترین بوتیک های مد ژاپن

به علت توسعه و پیشرفتی که کشور ژاپن در صنعت مد و لباس داشته است، برند های بین المللی زیادی این کشور را برای فروش محصولات خود یا آنالیز مدها و ترندهای تازه انتخاب نموده اند. علاوه بر برند های بین المللی، برندهای داخلی هم وجود دارند که لباس هایی که هنر دست...

14 دی 1400

استخدام فوری در خبرنگاران (شرایط و مراحل اقدام)

سوپر مارکت اینترنتی خبرنگاران به منظور تسهیل امر خرید برای شهروندان وصرفه جویی در زمان و هزینه، با ارائه کالاهای با کیفیت و تخفیفات استثنایی و رقابتی در کل کشور فعالیت می نماید. در جهت خدمات رسانی بیشتر و توسعه ظرفیت خود، برای شعب تهران و حومه تعداد...

10 دی 1400

دستاوردهای حوزه لیزر و فوتونیک به نمایش گذاشته می شود

به گزارش خبرنگاران به نقل از معاونت علمی و فناوری،چهارمین نمایشگاه بین المللی لیزر و فوتونیک با هدف ارائه آخرین دستاوردهای محققان کشور 16-19 آبان ماه برگزار می شود.

26 مهر 1400

غذاهای اصلاح شده: چاره ای برای بحران جهانی غذا

چهارده سال پس از کاشت تجاری نخستین نمونه از گیاهان خوراکی ژنتیکی در آمریکا، شاهد رشد کیفی و کمی چشمگیر این محصولات غذایی در سرتاسر دنیا هستیم. در حال حاضر، در 25 کشور دنیا، محصولات غذایی ژنتیکی که در نتیجه دستکاری های ژنتیکی در ساختار ژن های گیاهان...

16 مهر 1400

خودزنی با نون خامه ای

در این روزها که بیشتراعضای خانواده وقت ندارند برای ناهار دورهم جمع شوند، خیلی ازخانم ها سعی می نمایند با تدارک یک میز صبحانه پروپیمان، اعضای خانواده را دورهم جمع نمایند. بعد از پنیر و کره ومربا، خامه یکی از خوراکی های مورد علاقه صبحانه خورهاست، به...

9 مهر 1400

توصیه های مسکن سازی اساتید حوزه و دانشگاه به رئیس جمهور

خبرنگاران/قم جمعی از اساتید و مدیران حوزه های علمیه خطاب به دولت و مجلس با موضوع طرح مسکن زندگی بیانیه صادر کردند.

28 شهریور 1400

اولین محموله تخم مرغ نطفه دار وارد کشور می گردد

تهران (پانا) - مدیرکل دفتر امور طیور معاونت تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی می گوید اولین محموله تخم مرغ نطفه دار ، سرانجام هفته جاری وارد کشور خواهد شد.

24 شهریور 1400

راه حل پیشنهادی وزیر کار برای جذب سرمایه های مردمی

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: توسعه تعاونی ها و مردمی کردن اقتصاد، آثار اجتماعی و مالی بسیاری دارد و موجب افزایش روحیه همدلی می گردد.

17 شهریور 1400

دولت آیین نامه هدفمندی یارانه ها را اصلاح و ابلاغ کرد

تهران (پانا) - با امضای معاون اول رئیس جمهور، آیین نامه اجرایی تبصره (14) ماده واحده قانون بودجه سال 1400 کل کشور موضوع منابع و مصارف هدفمندی یارانه ها اصلاح و ابلاغ شد.

16 شهریور 1400

چگونه می توانیم شغل خود را حتی در زمانی که دیر به نظر می رسد تغییر دهیم؟

معمولا زمانی که اصلا انتظارش را هم ندارید ممکن است به این فکر بیفتید که شاید می توانستید شغل های دیگری هم داشته باشید. برای مثال فرض کنید که با دوستان قدیمی دوران دانشگاه خود دور هم نشسته اید و به ناگاه یکی از آنها به شما بگوید:هیچ وقت فکر نمی کردم که شما...

6 شهریور 1400

حذف واسطه ها در توزیع جوجه یکروزه، کمک به کاهش قیمت با واردات

مشاور اتحادیه مرغداران گوشتی معتقد است: اگر جوجه یکروزه به طور مستقیم از واحدهای مرغ مادر به مرغداری ها ارسال شود و واسطه ها در توزیع حذف شوند قیمت جوجه یکروزه در بازار کاهش می یابد.

29 مرداد 1400

افزایش عجیب قیمت وانت در بازار

قیمت انواع وانت در بازار افزایش عجیبی را تنها در یک ماه گذشته در بازار تحربه کرده است.

19 مرداد 1400
تعداد: (91)