افشای مشخصات گوشی مالی گلکسی M33 5G سامسونگ

به گزارش وبلاگ ویونا، بعضی از مشخصات سامسونگ گلکسی M33 5G، از جمله استفاده از چیپست Exynos 1200 و رم 6 گیگابایتی، در بنچمارک Geekbench ارائه شد.

افشای مشخصات گوشی مالی گلکسی M33 5G سامسونگ

به گزارش وبلاگ ویونا، گوشی تازه سامسونگ گلکسی M33 5G در دست ساخت است. مشخصات این دستگاه که با پردازنده اگزینوس 1200 ارائه شده است در بنچمارک Geekbench در دسترس است. می توان انتظار داشت که سامسونگ گلکسی M33 5G در سه ماهه اول سال 2022 عرضه گردد.

طبق گزارش ها، سامسونگ در حال آماده شدن برای عرضه گوشی هوشمند مقرون به صرفه قیمت 5G خود با نام Samsung Galaxy M33 5G است. سامسونگ گلکسی M33 5G چند هفته پیش در وب سایت گواهینامه Safety Korea مشاهده شد. این وب سایت وجود باتری بزرگ 6000 میلی آمپر ساعتی گوشی را تایید نموده است. امروز، همین مورد در وب سایت بنچمارک Geekbench نیز مشاهده شده است، که نه تنها به راه اندازی قریب الوقوع دستگاه اشاره می نماید، بلکه مدل پردازنده، نوع رم و معیار های عملکرد آن را نیز آشکار می نماید. در ادامه با توجه به فهرست ارائه شده به وسیله Geekbench مشخصات گوشی آینده سامسونگ گلکسی M33 5G را آنالیز می کنیم.

گوشی Samsung Galaxy M33 5G با شماره مدل Samsung SM-M336BU در در پایگاه داده Geekbench مشاهده شده است. این گوشی توانسته است امتیاز 726 را در تست تک هسته ای و امتیاز 1830 را در تست چند هسته ای به دست آورد. فهرست Geekbench بعلاوه به ما می گوید که سامسونگ گلکسی M33 5G از یک پردازنده هشت هسته ای Exynos 1200 5G استفاده می نماید. پردازنده Exynos 1200 5G از محصولات شرکت سامسونگ است. این پردازنده با 6 گیگابایت رم جفت می گردد. از نظر نرم افزاری، Samsung Galaxy M33 5G روی سیستم عامل اندروید 12 با رابطه کاربری OneUI که مختص برند سامسونگ است، اجرا می گردد. در خصوص نسخه OneUI مطمئن نیستیم، اما از آنجایی که دستگاه در سال 2022 عرضه می گردد، می توانیم انتظار داشته باشیم که نسخه تازه OneUI 4.0 عرضه گردد.

از دیگر مشخصات گوشی سامسونگ گلکسی M33 5G می توان به صفحه نمایش 6.5 اینچی FHD+ با بریدگی قطره ای اشاره نمود. این دستگاه از جک 3.5 میلی متری هدفون پشتیبانی می نماید که احتمالاً دارای رتبه IP 67 خواهد بود. می توان انتظار داشت که سامسونگ گلکسی M33 5G دارای یک مجموعه چهارتایی دوربین در پنل پشتی باشد که احتمالا شامل لنز های 64 مگاپیکسلی، 8 مگاپیکسلی، 5 مگاپیکسلی و 2 مگاپیکسلی باشد. در پنل جلویی نیز یک دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی ارائه می گردد.

مطالب گفته شده مشخصاتی بود که به وسیله بنچمارک Geekbench ارائه شده بود. اما این بنچمارک به جز این که مشخصات گوشی Samsung Galaxy M33 5G را برای ما آشکار نموده است، به ما یاری می نماید که زمان عرضه آن را نیز تخمین بزنیم. از آنجایی که این دستگاه قبلاً بنچمارک شده است، می توان نتیجه گرفت که آزمایش آن از پیش شروع شده و می توانیم انتظار داشته باشیم که دستگاه به زودی عرضه گردد. بنابراین پیش بینی می گردد این گوشی هوشمند در سه ماهه اول سال 2022 ارائه گردد.

منبع: 91mobiles

منبع: فرارو

به "افشای مشخصات گوشی مالی گلکسی M33 5G سامسونگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشای مشخصات گوشی مالی گلکسی M33 5G سامسونگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید