نسل جدید موتورولا RAZR با نمایشگر تاشو رسما معرفی گردید

به گزارش وبلاگ ویونا، 15 سال بعد از نسل اول موتورولا RAZR حالا شاهد احیای این گوشی محبوب هستیم که این بار از نمایشگر تاشو بهره می برد. این گوشی که ساعاتی قبل از آن رونمایی شد، در مقایسه با گلکسی فولد سامسونگ و هواوی میت ایکس رویکرد جدیدی را اتخاذ نموده است؛ این دو گوشی در حالت بسته یک گوشی معمولی هستند که بعد از باز شدن به یک نوع تبلت تبدیل می شوند.

نسل جدید موتورولا RAZR با نمایشگر تاشو رسما معرفی گردید

رویکرد شرکت هایی مانند سامسونگ برای افرادی که به دنبال نمایشگرهای بزرگ هستند، رویکرد جذابی محسوب می گردد اما در هر صورت موتورولا راستا دیگری را پیش گرفته است. در حالت باز شده، با یک نمایشگر 6.2 اینچی pOLED با نسبت تصویر 21:9 و رزولوشن 2142 در 876 روبرو هستیم که موتورولا از آن به عنوان Flex View یاد می نماید. سپس این گوشی به صورت عمودی از بخش میانی تا می گردد و با این کار، RAZR 2019 به گجت بسیار کوچک تری تبدیل می گردد.

یکی از مهم ترین نقاط قوت این گوشی، لولای میانی آن است که مهندسین موتورولا به وسیله همکاری نزدیک با مهندسین لنوو (مالک موتورولا) پیروز به ساخت آن شده اند. بعد از سروصدای زیادی که در خصوص مسائل گلکسی فولد ایجاد شده، دیگر تمام شرکت ها به اهمیت زیاد لولای گوشی های تاشو پی برده اند.

برخلاف گلکسی فولد که در حالت بسته دو نمایشگر مذکور به طور کامل روی هم قرار نمی گیرند، موتورولا RAZR ولی این مشکل را حل نموده است. بسیاری از کاربران RAZR V3 علاقه خاصی به صدای بسته شدن گوشی خود داشتند و آن احساس و صدای موردنظر هم در این گوشی تاشو تکرار شده است.

نمایشگر بیرونی

در زمان بسته بودن، یک نمایشگر کوچک در بخش بیرونی فعال می گردد. در این نمایشگر اطلاعاتی مانند زمان، باتری و شرایط سیگنال و همچنین نوتفیکیشن ها نمایش داده می گردد. این یک پنل اولد 2.7 اینچی با رزولوشن 600 در 800 است. با این نمایشگر می توانید نگاهی به نوتیفیکیشن های دریافتی بیندازید و مثلا آن ها را رد یا باز کنید. همچنین به وسیله همین نمایشگر امکان پاسخ دادن به پیغام ها و ایمیل ها وجود دارد که البته با توجه به اندازه کوچک آن چنین کاری چندان ساده نخواهد بود.

در بخش داخلی گوشی در قسمت فوقانی نمایشگر تاشو، یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی فاقد فلش انجام وظیفه می نماید. از آنجایی دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی به همراه فلش LED دوگانه در پایین نمایشگر بیرونی قرار گرفته، در حالت بسته بودن گوشی می توانید از این دوربین به عنوان دوربین سلفی بهره ببرید.

مشخصات اصلی نسل جدید موتورولا RAZR

به غیر از نمایشگر تاشو، موتورولا از لحاظ دیگر مشخصه ها یک گوشی بسیار معمولی محسوب می گردد. قلب تپنده این گوشی تراشه میان رده اسنپ دراگون 710 است که در کنار آن 6 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی در نظر گرفته شده. موتورولا RAZR 2019 مبتنی بر اندروید پای است و این شرکت اعلام نموده برای سیستم عامل آن اپلیکیشن های غیرضروری تعبیه نشده است.

در این میان، مشخصه ای که احتمالا بیشترین اعتراض را ایجاد می نماید، باتری آن است که فقط از ظرفیت 2510 میلی آمپر ساعتی بهره می برد. این گوشی از شارژ بی سیم پشتیبانی نمی نماید و سرعت شارژ سریع آن هم 15 وات است. در هر صورت باید ببینیم چنین باتری کوچکی تا چند ساعت می تواند انرژی موردنظر این گوشی را تامین کند.

از دیگر مشخصه های آن می توانیم به وجود حسگر اثر انگشت و فقدان جک هدفون اشاره کنیم و در جعبه آن یک هدفون USB-C و رابط مربوط برای هدفون های معمولی قرار گرفته است.

تاریخ عرضه و قیمت

در آمریکا، این گوشی به صورت انحصاری توسط اپراتور مخابراتی Verizon عرضه می گردد و کاربران برای پیش خرید باید تا 26 دسامبر صبر نمایند و از ژانویه 2020 روانه فروشگاه های این کشور می گردد. قیمت این گوشی در آمریکا 1500 دلار است که البته کاربران می توانند طی دو سال با پرداخت مبلغ ماهانه 62.49 دلار این گوشی را خریداری نمایند.

طبق اعلام موتورولا، این گوشی از اوایل 2020 در کانادا هم عرضه می گردد و طی سال آینده کاربران ساکن بعضی از کشورهای اروپا، آمریکای لاتین، آسیا و استرالیا هم می توانند این گوشی را خریداری نمایند ولی در خصوص تاریخ دقیق عرضه و قیمت آن در این بازارها اطلاعات بیشتری منتشر نشده است.

منبع: Slash Gear

منبع: دیجیکالا مگ

به "نسل جدید موتورولا RAZR با نمایشگر تاشو رسما معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نسل جدید موتورولا RAZR با نمایشگر تاشو رسما معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید