این آزمایشگاه نقش مهمی در مدیریت بیماری همه گیر در کانادا ایفا می نماید

به گزارش وبلاگ ویونا، طبق گفته آنا مدیسون، سخنگوی آژانس بهداشت عمومی کانادا، کارمندان روز آدینه ایمیلی دریافت کردند که در آن از آنها خواسته شده بود با توجه به افزایش موارد کرونا در سراسر کشور از راه دور کار نمایند.

این آزمایشگاه نقش مهمی در مدیریت بیماری همه گیر در کانادا ایفا می نماید

آزمایشگاه ملی میکروبیولوژی، NML، تحقیقاتی را در دو مرکز در وینیپگ انجام می دهد: مرکز علمی کانادا برای سلامت انسان و حیوانات و مرکز تحقیقات بیماری های عفونی JC-Wilt. بعلاوه آزمایشگاه هایی در گوئلف، انتاریو، سنت هیاسینث، کبک و لث بریج، آلبرتا دارد.

مدیسون می گوید: آژانس بهداشت عمومی کانادا (PHAC) از کارکنانی که می توانند از راه دور کار نمایند، خواسته است تا حد امکان این کار را برای سه هفته آینده انجام دهند.

او گفت که آژانس بهداشت عمومی کانادا به طور مرتب شرایط را ارزیابی نموده و برای حفظ تعادل بین وظیفه ما در قبال کانادایی ها و ایمنی همه کارمندان دولتی کوشش می نماید.

آزمایشگاه وینیپگ نقش مهمی در مدیریت بیماری همه گیر در کانادا ایفا می نماید. در 27 ژانویه 2020، این آزمایشگاه آزمایش مرد 56 ساله ای را که در مرکز علوم بهداشتی سانی بروک در تورنتو بستری شده بود، تجزیه و تحلیل کرد و اولین مورد کرونا در این کشور را تأیید کرد.

مدیسون شرح می دهد که با این دستورالعمل، آژانس بهداشت عمومی کانادا می خواهد از کارکنان ضروری آزمایشگاه ملی میکروبیولوژی (NML)، محافظت کند که تشخیص ها و تحقیقات بسیار مهمی را انجام می دهند.

منبع: خبرکانادا

به "این آزمایشگاه نقش مهمی در مدیریت بیماری همه گیر در کانادا ایفا می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این آزمایشگاه نقش مهمی در مدیریت بیماری همه گیر در کانادا ایفا می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید