آشپزی

راهنمای سفر به ریکیاویک

راهنمای سفر به ریکیاویک ایسلندتا به حال قصد سفر به ریکیاویک زیبا، مرکز ایسلند را داشته اید؟ این شهر شمالی ترین مرکز در دنیا است و با مدار قطبی 66 درجه شمالی فاصله ای ندارد. این شهر بزرگ ایسلندی،مهم ترین مراکز بازرگانی دنیا را در خودش نیز جای داده است. سفر...

23 فروردین 1401

کدام عوامل رفتار گردشگران را به شدت تغییر می دهند؟

میراث آریا/ بدنبال آخرین اخبار منتشر شده، این پرسش مطرح می گردد که کدام عوامل رفتار گردشگران را به شدت تغییر می دهند؟

22 دی 1400

16 خاصیت حیرت انگیز فلفل قرمز تند (فلفل کاین)

فلفل قرمز تند که به آن فلفل کاین هم گفته می گردد، فواید متعددی برای سلامتی بدن دارد. فواید زیاد این گیاه باعث شده بسیاری از افراد آن را پادشاه گیاهان بدانند. هزاران سال است که از فلفل کاین برای درمان بیماری های مختلف استفاده می گردد. این گیاه نه تنها دارای...

20 مرداد 1400

طرز تهیه پیتزا خانگی در توستر مرحله به مرحله

برای تهیه پیتزا خانگی در توستر باید به نکات و ریزه کاری های مراحل پخت دقت کنید تا پیتزا در آون توستر خشک نگردد، به خوبی پخته گردد و روی آن خام نگردد با نسوزد.

14 تیر 1400

یک سالاد متفاوت

در جامعه امروزی بخصوص در شرایط کرونایی موجود به دلیل کم شدن فعالیت و تحرک، باید بیش از پیش مراقب سلامت مان باشیم و این قضیه با استفاده از مواد غذایی مغذی و البته تازه، به سادگی امکانپذیر است.

4 تیر 1400

دسرها و نوشیدنی هایی که به خاطر آن ها به کلمبیا سفر می کنید!

کلمبیا کشوری بسیار زیبا و جذاب در آمریکای جنوبی است. کلمبیا همانند کشورهای شیلی و سایر کشورهای همسایه زمانی تحت سلطه اسپانیا قرار داشت و تاریخ و فرهنگ این کشور تاثیر گرفته از زمان اسپانیای کهن بوده است. مردم کشور کلمبیا به زبان اسپانیایی صحبت می نمایند....

19 اردیبهشت 1400

طرز تهیه شیره خرمالو و خواص آن

میوه خرمالو خواص بسیاری دارد، اما تنها در فصل کوتاهی از سال در دسترس است. اگر از طرز تهیه شیره خرمالو آگاه باشید، می توانید در تمام طول سال از خواص این میوه استفاده کنید.

21 اسفند 1399

طرز تهیه آش آلو با آلو تازه یا خشک

آش آلو از ترکیب گوشت، حبوبات، سبزی و آلو تهیه می گردد. ترکیب این مواد غذایی مقوی باعث شده است که این آش علاوه بر خوش طعم و عطر بودن، غذایی کامل نیز به حساب آید.

18 اسفند 1399

خواص نمک دریا برای سلامت و زیبایی

نمک دریا سرشار از مواد معدنی است. خواص نمک دریا شامل سلامت دهان، کاهش التهاب، رهایی از روماتیسم مفصلی، کاهش تورم پا، مراقبت از پوست، لایه برداری، براق شدن ناخن و برطرف آکنه و جوش خواهد بود.

17 اسفند 1399

عکس تزیین کیک تولد پسرانه

در این مجموعه سعی داریم اولین سری از عکس تزیین کیک تولد پسرانه با تم بچگانه و بزرگسال که کمتر دیده اید را با شما به اشتراک بگذاریم.

11 اسفند 1399

طرز تهیه سوپ بوقلمون با مریم گلی

سوپ بوقلمون به همراه مریم گلی یکی از پیش غذاهای مناسب در تمامی فصول سال است. با طرز تهیه سوپ قلمون با مریم گلی همراه ما باشید.

3 اسفند 1399

طرز تهیه املت مدیترانه ای لذیذ و مقوی به روش اصلی

املت مدیترانه ای یکی از جذاب ترین و خوشمزه و خوش آب و رنگ ترین انواع املت است که در مدت زمانی کوتاه آماده می شود. طعم بی نظیر انواع سبزیجات در کنار زیتون و تخم مرغ در این املت بسیار دلچسب و لذیذ است. می توانید این املت را به عنوان یک صبحانه مقوی و کامل تهیه...

25 بهمن 1399

طرز تهیه سوپ مرغ خامه ای خوشمزه

سوپ مرغ یکی از محبوب ترین انواع سوپ است. برای تهیه سوپ مرغ خامه ای که ترکیبی از سوپ مرغ و سوپ خامه است به مرغ، خامه، کره و ... نیاز دارید.

3 دی 1399

شیرینی گلاب جامون

قصد داریم امروز طرز تهیه شیرینی گلاب جامون را به شما آموزش دهیم با ما همراه باشید .

29 شهریور 1399

طرز تهیه سالاد میوه و آلوئه ورا

در این مطلب قصد داریم طرز تهیه سالاد میوه و آلوئه ورا را به شما آموزش دهیم.

6 اسفند 1398

صدا های مختلف را چگونه در فیلم ها فراوری می نمایند؟

خبرنگاران: می دانستید صدای غرش هیولای خشمگین را با بادکنک فراوری می نمایند؟ یا از بیکن سرخ شده برای بازآفرینی صدای باران استفاده می نمایند؟ فولی علم تقلید صدا با استفاده از منابع صوتی است و هنرمندان فولی (Foley) با استفاده از وسایل روزمره، صدا های خاصی...

18 آذر 1398

طرز تهیه کیک زنجبیلی بخارپز

درست کردن این کیک خوشمزه و خوش عطر بسیار آسان است و مهم تر از همه این که نیازی به فر نداریم چون قرار است آن را با بخارپز آماده کنیم. کیک زنجبیلی بخارپز را با یاری دستور مرحله به مرحله زیر درست کنیم.

16 آذر 1398